Mike's artikelen en columns

Ja, wat betreft groepjes vrouwen. Op mijn nieuwe werk zijn alleen maar vrouwen. Een vrouw zit daar het langst en ziet op de een of andere manier een bedreiging in mij, want ze is zeer onaangenaam naar mij toe. Ik vind dit zeer jammer, zeker omdat de baan goed bevalt. Tja, zo gaat dat soms.

Kijk eens kritisch naar hoeveel tijd ze effectief aan werk besteden en dingen gedaan krijgen. Wedden dat ze de meeste tijd over elkaar aan het roddelen zijn? Dit is een van de meest onbesproken verschijnselen die elke dag voor onze eigen ogen gebeuren. Het wordt pas benoemd als je er daadwerkelijk over begint. Ik hoor nu links en rechts in gesprekken met mannen die met vrouwen werken constant verhalen van roddelende vrouwen die geen bal gedaan krijgen. Zo beschouwd is het nog een groot wonder dat we nog iets van een draaiende economie hebben!

Mike
 
Vandaag was ze weer zeer 'kritisch' naar mij toe, maar ik heb mijn houding veranderd. Ik blijf beleefd, maar gaf toch op een duidelijkere en zekerdere manier antwoord. Liet niet zo over me lopen. Na het werk zat ze samen met me in de bus. Ze sprak me zelf er over aan. Ze vroeg of ik niet naar de cheffin wilde gaan klagen. Ik heb toen geantwoord dat ik zoiets niet achter de rug van iemand doe. Misschien gaat het nu beter. Laten we het hopen.

Dorothé
 
<b>Build your online store with BigCommerce</b>

Customize your site, manage shipping and payments, and list your products on Amazon, eBay, and Facebook with the #1 ecommerce platform.
Try it free, no credit card required.

Our revolutionary design platform lets you create stores that engage shoppers and make more sales. Choose from the best responsive ecommerce templates on the market or build a fully custom site.
http://seo-swat.ru/reklama/bigcommerce.jpg</img>

<b>Increase sales with the latest features</b>

Best-in-class marketing and conversion tools enable our merchants to grow at 2x the industry average. Drive more traffic, convert more visitors and seamlessly sell on multiple channels from a single location.

<b>Get unparalleled performance</b>

BigCommerce merchants benefit from industry-leading performance and stability, including an average uptime of more than 99.99% and sites that load fast for maximum conversion.

<b>Optimize your ROI</b>

Our cloud-based platform is 1/4 the cost of on-premise solutions like Magento. You’ll spend less time managing technology and get regular updates with new, cutting-edge features.

http://seo-swat.ru/reklama/BigCommercelogo.jpg</img>

 
Are you still looking for your perfect mate? Maybe she is just a click away! <b>MeetRussianBeauty</b> offers single men around the world an amazing platform to date the sweetest, sexiest and most sincere Russian and Ukrainian girls who are searching for friendship, love and marriage! It's totally <b>FREE</b> to register at <b>MeetRussianBeauty</b> and instantly browse thousands of ladies' profiles.
Meet thousands of sweetest Russian and Ukrainian girls on <b>MeetRussianBeauty</b>!
Access premium features - live chat, phone calls, video and more
Relax and enjoy dating on our safe and secure platform
<b>Join to find</b>!
 
Groot nieuws! Een van de vele rechtse YouTube-kanalen die ik regelmatig volg is die van de Engelse Iconoclast. In juli van dit jaar riep de maker, Dan, op tot het volgende:



Voor wie geen tijd of zin heeft om die video te bekijken, Dan wilde oorspronkelijk een blad (je weet wel, gedrukt op papier) uitbrengen. Toch startte hij eerst zijn YT-kanaal. Het oorspronkelijke idee om een magazine uit te brengen bleef echter hangen en nu wil hij alsnog in het gat springen van een conservatief blad dat een tegenwicht moet bieden aan de veelvoud aan linkse traditionele pers in het westen. In zijn video roept hij op tot kopij en andere diensten (layout, cartoons, etc.). De respons was overweldigend, talloze volgers van zijn kanaal staan klaar om gratis hun bijdrage te leveren aan het welslagen van The Iconoclast Magazine. Waaronder...ondergetekende.

Dan maakte een emaillijst aan en riep op om ideeen te pitchen voor artikelen. Ik pitchte twee ideeen en kreeg uiteindelijk te horen dat ik 1 van de 2 mag uitwerken tot een artikel. Helaas werd mijn idee echter niet geselecteerd voor de eerste editie van het blad, maar het zou wel gepubliceerd worden in de tweede editie. Mijn deadline was 1 november en ik kreeg 2000 woorden voor mijn artikel. Vorige week ben ik maar eens aan het schrijven geslagen en na veel bijschaven om tot het gewenste aantal woorden en de juiste formuleringen te komen heb ik begin deze week het artikel naar Dan gestuurd.

Vandaag kreeg ik een reactie die ik niet zag aankomen. Hoewel ikzelf tevreden was over het resultaat, liet Dan weten dit een van de beste artikelen te vinden die hem was toegezonden, zo goed zelfs dat hij heeft besloten mij alsnog in de eerste editie van zijn blad te publiceren! Niet slecht voor een Nederlandse docent Engels, toch? Behalve een gedrukte versie van The Iconoclast Magazine komt er ook een online versie, maar daar werkt Dan momenteel nog aan. Ik kan je dus nog geen rechtstreekse link geven naar mijn artikel en naar het blad. Zodra deze er wel is, link ik er hier uiteraard alsnog naar.

Dit zou wel eens het begin kunnen worden van mijn internationale politieke carriere als schrijver, spreker en activist! Ik voorzie dat The Iconoclast Magazine een doorslaand succes wordt in de Engelstalige wereld en dat er ook evenementen aan gaan komen met sprekers als...mijzelf. Dan is een bevlogen kerel met het hart op de juiste plek en ik heb er geen enkele twijfel over dat zodra dit initiatief winstgevend wordt hij zijn trouwe medewerkers ook hun rechtmatige beloning zal geven. Maar in dat stadium zitten we nog niet, eerst maar eens dit verhaal goed van de grond zien te krijgen!

Mike
 
Dank je. Wanneer ik tijd heb, zal ik het artikel nog wel in een Nederlandse vertaling hier neerzetten.

Mike
 
Wat gaaf Mike! Gefeliciteerd en vind dat je dat podium ook verdient.
 
Nou dat is wel egostrelend zeg, gefeliciteerd!
Kijk ook uit naar de Nederlandse vertaling ;-)
 
Wat knap Mike hoe je de punten weermet elkaar verbindt. Ik kijk al uit naar je lezng van 4 november want dan ga je hier vast op door.
Ik zal hem delen voor je op twitter en fb.

Heb je hem al naar FvD en De Dagelijkse standaard gestuurd?
 
Heb je hem al naar FvD en De Dagelijkse standaard gestuurd?

Nee, DDS snapt het niet helemaal en zal vallen over de passages over vrouwen. Zelfs TPO zie ik dat doen. ik stuur hem wel naar EJ Bron. Stuur jij hem naar FvD?

Mike
 
Elkedageenei, de URL is veranderd i.v.m. een spelfout:



Ik vond het al zo raar staan die 'y' maar dacht Mike zal het wel weten :)

Ik heb het naar FvD gestuurd...ik houd je op de hoogte.
 
Ik lees teveel Engels, daar komt het door. Bovendien was het een vertaling uit het Engels.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.706
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan