Hallo allemaal.
Vorig jaar heb ik een periode gevast op basis van groentesap. Dat pakte geheel verkeerd uit omdat ik niet goed wist waar ik eigenlijk mee bezig was. Ik heb hier toen advies van jullie gekregen en daarmee waren de acute problemen opgelost.
Aangezien ik al jaren last heb van veel symptomen, wil ik daar nu eens goed mee aan de slag. Dus goed uitzoeken wat ik moet doen, voor dat ik van alles uit ga proberen, en ik er alleen maar verder op achteruit ga.
Eind vorig jaar heb ik heel veel stress gehad vanwege mijn relatie die uit ging, en ook raakte ik mijn baan kwijt. De stress is nu weg, en ik heb een stuk meer energie. Er zijn helaas nog veel symptomen dat het echt goed verkeerd zit in mijn lichaam.
Symptomen zijn o.a:
- Oogwit is geel
- Haaruitval
- Eczeem op de haargrens (voorhoofd)
- Droge huid
- Jeukende bultjes op de huid
- Vermoeidheid
- Vaak wakker 's nachts, veel dromen
- Droge huid
- Duizeling bij het opstaan
- Ik heb het altijd koud
- Kleur van de ontlasting is soms grauw
Wat heb ik gedaan:
- Stress vermijden
- 1 kom Bone broth, iedere ochtend, sinds 3 dagen
- Supplementen: Probiotica, Vitamine C, Vitamine B, blue ice cod/boter olie, Leverformulie (van Golden Naturals), ijzer supplement
- 1 rauw eigeel bij iedere maaltijd
- Dieet is vrij van gluten, suikers, zuivel, alcohol, cafeine (al maanden)
- Ik gebruik alleen Celtisch zout
- Ik log al mijn maaltijden om te zien waar ik wel en niet tegen kan.
Gezien er zoveel informatie op internet te vinden is, en iedereen elkaar maar tegenspreekt ben ik de weg een beetje kwijt geraakt. Daarnaast zorgen de symptomen, vooral de haaruitval, voor een hoop paniek.
Ik verdiep mij momenteel in de informatie van voedingisgezondheid.nl.
Als ik de symptomen opzoek op internet zijn er 101 verschillende mogelijke oorzaken. Mijn vraag is nu dus waar te beginnen?
Vorig jaar heb ik een periode gevast op basis van groentesap. Dat pakte geheel verkeerd uit omdat ik niet goed wist waar ik eigenlijk mee bezig was. Ik heb hier toen advies van jullie gekregen en daarmee waren de acute problemen opgelost.
Aangezien ik al jaren last heb van veel symptomen, wil ik daar nu eens goed mee aan de slag. Dus goed uitzoeken wat ik moet doen, voor dat ik van alles uit ga proberen, en ik er alleen maar verder op achteruit ga.
Eind vorig jaar heb ik heel veel stress gehad vanwege mijn relatie die uit ging, en ook raakte ik mijn baan kwijt. De stress is nu weg, en ik heb een stuk meer energie. Er zijn helaas nog veel symptomen dat het echt goed verkeerd zit in mijn lichaam.
Symptomen zijn o.a:
- Oogwit is geel
- Haaruitval
- Eczeem op de haargrens (voorhoofd)
- Droge huid
- Jeukende bultjes op de huid
- Vermoeidheid
- Vaak wakker 's nachts, veel dromen
- Droge huid
- Duizeling bij het opstaan
- Ik heb het altijd koud
- Kleur van de ontlasting is soms grauw
Wat heb ik gedaan:
- Stress vermijden
- 1 kom Bone broth, iedere ochtend, sinds 3 dagen
- Supplementen: Probiotica, Vitamine C, Vitamine B, blue ice cod/boter olie, Leverformulie (van Golden Naturals), ijzer supplement
- 1 rauw eigeel bij iedere maaltijd
- Dieet is vrij van gluten, suikers, zuivel, alcohol, cafeine (al maanden)
- Ik gebruik alleen Celtisch zout
- Ik log al mijn maaltijden om te zien waar ik wel en niet tegen kan.
Gezien er zoveel informatie op internet te vinden is, en iedereen elkaar maar tegenspreekt ben ik de weg een beetje kwijt geraakt. Daarnaast zorgen de symptomen, vooral de haaruitval, voor een hoop paniek.
Ik verdiep mij momenteel in de informatie van voedingisgezondheid.nl.
Als ik de symptomen opzoek op internet zijn er 101 verschillende mogelijke oorzaken. Mijn vraag is nu dus waar te beginnen?