Al surfend over het internet ben ik bij westonprice terecht gekomen.Mijn motto is actie en dus afwachten en er mee leren leven zoals de reguliere artsen me voorstellen is geen optie.In mijn jonge jaren had ik of anorexia-boelimie of was ik streng vegetarier.Heb nu al jaren last van mijn maag en na diverse inwendige maagonderzoeken kwam er een maagvliesontsteking uit. Mevrouw u moet er maar mee leren leven en vooral maagzuurremmers nemen.Ermee leven gaat eigenlijk niet want regelmatig weigert mijn maag voeding,is volledig de hongerprikkel weg en valt ieder willekeurig eten als een blok.In die periodes vermager ik sterk en pas na lange periode kan ik weer iets van voeding verdragen.Momenteel neem ik vaak hele kleine maaltijden en dan nog steeds valt het fout.Via interesse in H2O2 kwam ik op deze site en heb ik een lezing van Mike bijgewoont.De Rauwe melk,het keltisch zout en de H2O2 heb ik inmiddels in huis maar hoe ik moet beginnen is me nog niet helemaal duidelijk.Kan in de ochtend niet alles te gelijk drinken want ook de appelazijn lijkt me een goeie.Te kort aan maagzuur leek me wel voor de hand liggend maar van het gebruik van Betaine HCL~+pepsine kreeg ik juist maagzuur (waar ik normale wijze niet zo''n last van heb).Ik zie op deze site fantastische adviezen en hoop dat jullie mij ook wat op weg kunnen helpen.Zelf zal ik ook proberen om enige inbreng te leveren.Alvast bedankt en vraag gerust als mijn verhaal een beetje onsamenhangend is geworden,het is ook zo fijn om je hart een keer te luchten.