Midterm Verkiezingen

Midterms2022: Red Wave werd een rimpel(tje)

Realistisch gezien is het onmogelijk een volk dat op alle fronten economisch gezien in het nauw zit te laten stemmen voor blauw terwijl ze daarvoor vier jaar veelal voorspoed kenden onder rood. De tussenstand van de #Midterms2022 strookt niet met de pijn in de portemonnee !!

 
JA, lees de laatste zinnen nog eens, en daarna nog een keer en als je het dan niet snapt nog een keer
Heb alles gelezen hoor👍🏻 maar de meesten hier hadden zeker echt verwacht dat het een Red Wave ging worden ofzo??
 
Ik bedoel daarmee als fraude je koud laat dan ben je als activist geen knip voor de neus waard, als leeuw dien je te brullen
Ja snap ik zeker. Maar waarom is dat van 2020 ook nog niet opgelost dan? Het zou toch allemaal goedkomen na 8 november. Ik zie het niet gebeuren hoor
 
Ja snap ik zeker. Maar waarom is dat van 2020 ook nog niet opgelost dan? Het zou toch allemaal goedkomen na 8 november. Ik zie het niet gebeuren hoor

Ik zie het wel gebeuren maar je deint kwaad te worden in plaats van de schouders ophalen. Hoe ga jij nu met je vrienden communiceren bijvoorbeeld
 
Ik zie het wel gebeuren maar je deint kwaad te worden in plaats van de schouders ophalen. Hoe ga jij nu met je vrienden communiceren bijvoorbeeld
Ik heb geen vrienden. En heb het met kennissen al helemaal niet over dit want die snappen het helemaal niet😏
 
Pepe Lives matter
Hier zijn de overwinningen waar je je aan kunt vastklampen in deze tijd van onrust en ontwaken:
We kregen de controle over het Huis, terwijl de Senaat dichtbij is en nog beslist moet worden.
Enkele geweldige patriotten wonnen hun verkiezingen.
Ja, ze hebben flagrant vals gespeeld en het is uiterst frustrerend om dat weer mee te maken.
De harde waarheid is dat we al decennia lang bedrogen zijn door de wil van het volk, maar we realiseerden ons niet de omvang ervan.
De reden dat je je zo ongemakkelijk voelt is omdat we terugvechten en de vijand alles uit de kast haalt. Toen Exodus plaatsvond, wat gebeurde er toen ze hun slavernij begonnen te verlaten? Ze werden niet comfortabeler. In feite was het waarschijnlijk makkelijker om in slavernij te blijven leven dan de reis te maken. Maar naar de hel met dat. We zitten er voor de lange termijn in en je moet jezelf vertellen dat je niet meer terug kunt of je kunt blijven verlangen naar een dag in het verleden die gewoon niet meer bestaat.
De vijand wil je vertellen dat alles verloren is, maar hij is een leugenaar. Geef niet toe aan wanhoop. Niet vandaag.
De achtbaan van emotionele schommelingen kan intens zijn, maar we ervaren het samen en daarom hebben we deze gemeenschap.
Je bent niet alleen in je liefde voor je land, God of de kinderen. Je hebt een hele familie van patriotten die vechten, geloven en bidden voor een betere dag.
 
Misschien is het wel goed zo. Nu kunnen ze Trump niet beschuldigen van vals spelen en ook niet dat er Russische invloed is geweest.

Als de uitslag dan definitief is en Trump gaat alsnog fraude aantonen terwijl de republikeinen wel gewonnen hebben, dan zal iedereen vreemd opkijken. Want waarom ga je je de moeite doen om fraude aan te tonen terwijl je gewonnen hebt. Maakt toch niet uit of het dik gewonnen is of net over de rand.
Dit zullen velen niet begrijpen en dat maakt de zaak alleen maar veel geloofwaardiger als Trump zich die moeite wel gaat nemen.
Misschien heb ik dit wat omslachtig beschreven, maar ik hoop dat het te begrijpen is.

Dorothé
 
Er zijn verschillende verkiezingen, nl voor de Senaat in geloof ik een 36 staten, voor The House in geheel de US en dan ook nog voor enkele gouverneurs, staatssecr, enz...
 
Er zijn verschillende verkiezingen, nl voor de Senaat in geloof ik een 36 staten, voor The House in geheel de US en dan ook nog voor enkele gouverneurs, staatssecr, enz...
Thanks was mij niet bekend en ook niet aangegeven als je bij de Bloomberg map over die staten hoovert, (met de muis beweegt)
 
Heb alles gelezen hoor👍🏻 maar de meesten hier hadden zeker echt verwacht dat het een Red Wave ging worden ofzo??
En is dit geen Red Wave dan ?

Vrij gunstige uitkomsten op veel gebieden. Er kan een meerderheid in het Huis en de Senaat komen.
Er was nog steeds massale fraude, en het ging niet zoals velen verwachtten.
Dat het (nog) geen Red Wave was zoals velen dachten aan een 100% overwinning, betekent niet dat we niet winnen. Stop met verwachtinge, hierdoor zie je door de bomen het bos niet meer.

Trump-gesteunde kandidaten waren 174-9.

Als de rode golf alle fraude wegspoelt, zal dat heel geweldig zijn ! Maar als de fraude zo brutaal en in het gezicht is dat het nog meer naar een ander niveau van ontwaken duwt, is toch ool geweldig ?
Ze zullen massaal proberen/moeten frauderen. We wisten dat ze gingen frauderen.
Hoe lok je een tegenstander in de val ? Schaken ipv dammen.
Dppr Midterms fraude hzullen nog meer publieke figuren zich bloot geven en anderen zullen toe geven dat de verkiezingen massaal vervalst zijn.

Let op Arizona : ondanks zwaar bedrog, gaat Kari nog steeds winnen. Als ze wint, gaat ze een ravage aanrichten tegen de diepe staat in Arizona. Arizona is de centrale staat voor 2020 verkiezingsfraude (Maricopa county.)
Kari zal de sluizen openen voor de onthulling van wat er echt gebeurd is in de presidentsverkiezingen van 2020.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.072
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan