Michael Roads, metafysische inzichten

MICHAEL'S MUSINGS: In Australia I often see the smoke from huge bush fires far far away, but very I rarely see the fires. So it is that the conspiracy fires are out of the sight of most of us, but why deny the smoke that covers the globe? It saddens me when I am accused of being a 'conspiracy nut' by people who are friends. It saddens me that they cannot move beyond their belief system. It saddens me that they actually believe the main stream media. It saddens me that they prefer to remain duped and deceived. If, over the past 3 years, the msm reported the daily deaths . . . x many people died of suicide and x many died of diabetes and x many died of heart attacks and x many died of TB and x many died of cancer . . . on and on, then our covid numbers would be laughable. But suddenly out of nowhere, we are subjected to the number of covid deaths and for some, this shocks them. As intended, it creates more fear. The normal rate of human attrition is around 150, 000 deaths a day. Apparently, this has not increased. It remains constant. However, it is strange how flu deaths have now have become covid deaths!
Some people accuse me of spreading fear! Since when has shining a light in the darkness created fear. If you are fearful this is 'your' creation. Nobody else can create your fear. They can create an opportunity for 'you' to create your own fear, or an equal opportunity for you to rise above it. Your choice.
The income of most of us has slumped. However, when the governments finally run out of 'our' money they will slump very much further. But take a look below and see how the top billionaires in the U.S are faring. Does this say anything to you about the 1%? Or is this just a theory for you? As we share our information, some is deleted if it threatens the msm's stranglehold on the pubic opinion, and some is labelled as false information. This is 2020 our time of major Change!
This post outlines some of the problems that are common knowledge, so it is pointless for me to continue writing them. From here on my posts will be focused more on raising the human consciousness . . . if you choose this rather than blame and anger. Personally, I bet my shares will go down, but that's okay . . . I can live with this!
I Love humanity. Because I Love myself unconditionally, I have no choice. . . we are One. Selective Love is personalised Love . . . and this is valid, but it is not unconditional. Please, begin with yourself and CONSCIOUSLY . . . choose Love!
https://www.facebook.com/photo/?fbid=3656026724431876&set=a.444301212271126

Dit is heel sterk:
Some people accuse me of spreading fear! Since when has shining a light in the darkness created fear. If you are fearful this is ‘your’ creation. Nobody else can create your fear. They can create an opportunity for ‘you’ to create your own fear, or an equal opportunity for you to rise above it. Your choice.
Mike

https://www.facebook.com/photo?fbid=3666144303420118&set=a.444301212271126
MICHAEL'S MUSINGS: So much written and spoken about our times of Change. So much false and factual information. So many people taking 'sides' and arguing. So pointless!
Let me again share a human principle that governs our lives, whether we believe it or not: In every moment of your life you are creating the content and direction of every moment of your life. This is extremely powerful! You are a creator. If you get caught in the fear, arguments and anger of the masses, then you tie yourself to the fear and fate of the masses. If you realise that you and you alone determine your fate, then Gates, the W.H.O, the cabals of the fearful/greedy, even Presidents . . . none of them can affect your destiny as a spiritual Being. By constantly holding a higher focus you are the master of your fate. You alone will determine whether your future is another incarnation of more of the same, or a journey into Newness. As crazy as it sounds, fear is a choice. Fear is always False Evidence Appearing Real. Fear is self-created. It does not reside in your body like bacteria. Fear resides in the mind as a habit. Fear has several parents. One is ignorance of the Truth of your Being. Another is false beliefs. Funnily, if almost everyone believes something, then it is probably false!
Fear is a lack of confidence in yourself. Fear is a lack of self-Love. You will note that all this can be changed if you lovingly change your relationship with yourself. As soon as you Love yourself, you have left the mass consciousness. The mass consciousness is not bad or wrong, but it is like flotsam on the ocean, at the mercy of the winds and the currents. It does not direct its own journey. Right now, you need to!
There is a simple way to direct and guide your life into the Light of Truth. You are a powerful creator. Every day you remind yourself that you are creating this day for you to grow. Every day you constantly and CONSCIOUSLY . . . choose Love!

"Times they are changing"
Peter Boskamp schreef:
Ik heb twee dagen getwijfeld of ik deze blog wel moest schrijven. Maar het spreekwoord zegt: wie zwijgt stemt toe. Ik ben maar een eenvoudige dierenarts die een kleine 50 jaar in het medische circuit rondloopt. Maar zo bar als nu heb ik het nog niet gezien.
In de jaren 20 van de vorige eeuw schreef iemand:
‘De beste manier om een volk te knechten is door het stelselmatig stapje voor stapje voor stapje hun rechten af te nemen, op een manier die nauwelijks merkbaar is.
Tot het point of no return is bereikt en het niets anders meer kan doen dan zich gewonnen geven en zich totaal onderwerpen’.
Toen Rotterdam gebombardeerd was en Nederland gecapituleerd had, meldde mijn vader zich al snel bij het verzet. Na de oorlog werd thuis over dit onderwerp gezwegen. De oorlog was te pijnlijk geweest voor hem. Ik bezocht in 2005 mijn oudste broer onder de rook van New York. Hij vertelde me dat onze ‘ouwe’ een hele pief moest zijn geweest bij het verzet in Zuid-Holland en dat H.M. Koningin Wilhelmina hem na de oorlog persoonlijk had onderscheiden.
Mijn vader was verraden en ter dood veroordeelt, zo had ik begrepen, maar had door een speling van het lot ‘slechts’ jaren in een kamp gezeten in Duitsland. Toen hij met een kapot been op een okselkruk en een wandelstok terug kwam uit gevangenschap woog hij nog maar 46 kg. In zijn rugzak sjouwde hij sindsdien een last mee die nu bekend staat als PTSS. Toen was het niet lullen maar doorgaan.
Mijn vader was voor mij de vleesgeworden bescheidenheid, die af en toe als hij last kreeg van zijn rugzak kon orakelen.
Zo nam hij me een keer uit het niets apart en zei: ‘Jongen, doe goed en kijk niet om. Blijf trouw aan de waarheid en aan je idealen, maar kijk uit voor je tegenstanders, want die zullen altijd proberen je idealen te vernietigen.’’
In die tijd kon en wilde ik als puber daar niets mee. Ik was immers een kind van de flowerpower tijd. Wij zouden het anders doen . Zo dom als zijn generatie was geweest zouden wij nooit worden!
Ik sprak hem daar ooit op aan en hij zei me toen: ‘Jongen iedere volk is te manipuleren. Ik hoop dat jij het in je levensdagen nooit hoeft mee te maken, maar onderschat dit niet.’
Ik denk dat mijn vader de woorden van onze Koning volledig zou onderschrijven: ‘Het minste wat we kunnen doen is niet normaal maken wat niet normaal is en onze vrije democratische rechtstaat koesteren en verdedigen’.
Toen het virus in Europa opdook en de verschrikkelijke beelden ook onze woonkamer binnenkwamen schrok ook ik me een hoedje. Het virus op zich heb ik nooit onderschat. Ik behoor tot de risicogroepen, dus als ik het krijg kan ik ook in de problemen komen. Ik onderschreef dan ook de maatregelen die genomen werden, maar verbaasde me wel al meteen over de uniformiteit van de maatregelen wereldwijd. Het leek heel goed georkestreerd te zijn.
Toen er van overheidswege echter een verbod kwam aan artsen en dierenartsen om over de werkzaamheid van bepaalde middelen te moge praten of schrijven op straffe van een mogelijke boete van 150.000 euro was het voor mij een wreed ontwaken. Toen kort daarop de huisarts Rob Elens werd berisp, omdat hij een therapie aanbeval die wereldwijd duizenden mensen het leven redde, wist ik zeker dat volksgezondheid helemaal niet de belangrijkste agenda was. In tegendeel zelf. In verpleeghuizen waar de bescherming optimaal had moeten zijn werden mensen totaal aan hun lot overgelaten, zo leek uit TV beelden op te maken. Met alle gevolgen van dien. Het begon ook te dagen dat de media duidelijke instructies hadden gekregen om tot op de dag van vandaag de angst voor het virus er goed in te houden. Karaktermoord op mensen die eerlijke vragen willen stellen was en is eerder regel dan uitzondering. Ze werden en worden neergezet als complotdenkers.
Afgelopen donderdag 20 augustus 2020, toen ik met de avondafspraken bezig was belde mijn schoonzuster me op. Mijn broer was zojuist overleden aan een hartaanval. Mijn maag kneep samen van emotie. Ik liet de boel de boel en ging naar Maastricht. Mijn broer zou ook neergezet zijn als een complotdenker, bedacht ik me. Ofschoon hij gewoon eerlijke antwoorden wilde op eerlijke vragen.
Wachtende op de uitvaartonderneming zag ik op FB de beelden voorbij komen van de protesten in Den Haag. Politie die los leek te gaan op demonstranten. De beelden leken er niet om te liegen.
Maar als je goed keek zag je dat de reguliere politie niet mee deed, op enkele uitzonderingen na, aan de acties van Romeo’s (undercover knokploegen) die op oudere voorbijgangers los gingen om frustratie en reactie op te roepen. Zo snel als ze kwamen zo snel verdwenen ze weer. De zelfde acties waren er in de Schilderswijk geweest en eerder op het Malieveld in Den Haag. Ze slaagden in hun opzet. Onrust veroorzaken waardoor de demonstranten verhaal gingen halen bij de reguliere politie, zodat ook bij deze de frustratie zou oplopen waarschijnlijk. Voor het overgrote deel zijn dit waarschijnlijk mensen die ook gewoon hun werk willen doen, net als de artsen in het medische systeem. Net als deze artsen vrezen ze voor hun banen.
Het doel van deze Romeo’s is alleen onrust veroorzaken, waardoor de reguliere politie het zwaar te verduren krijgt en onze premier weer kan roepen dat het gajes en tuig is dat onrust veroorzaakt.
Actie is reactie.
Het zou me niet verbazen als ook nog acteurs ingehuurd worden om slachtoffer te spelen om het allemaal nog dramatischer te doen lijken.
Onrust. Verdeel en heers. Dan kan het plotseling nodig zijn om de hulp van het leger in te roepen.
De eerste signalen zijn er al dat er een tweede lockdown uitgerold moet worden. De angst moet vergroot worden. Positieve PCR testen, waar op zich al vraagtekens bij geplaatst kunnen worden, worden al omgetoverd tot patiënten.
Ondanks de overduidelijke bewijzen van de werkzaamheid van verschillende medicatie die, in een vroeg stadium gegeven, de dramatische ziektebeelden die uitvergroot worden, kunnen voorkomen, mogen deze niet worden ingezet. Onze minister van WVC, een onderwijzer zonder medische achtergrond, weet het zelfs zeker het zijn kwakzalvermiddelen. De vaccinatie moet er hoe dan ook komen. Hij ondertekende een contract met Astra-Zenica voor de levering van honderden miljoenen vaccins. Ik heb begrepen dat zijn broer verbonden is aan dit bedrijf.
De mensen moeten angst houden. Hun rechten moeten beetje bij beetje steeds verder ingeperkt worden.
Zweden en Zwitserland zijn twee landen die bewijzen dat het heel anders kan.
We moeten de mogelijke ernst van het virus op zich niet bagatelliseren. We moeten verstandig om gaan met de ernst van dit virus. Artsen moeten weer mogen doen waar ze goed in zijn en waar ze voor opgeleid zijn, namelijk mensen genezen in een vroeg stadium. Artsen moeten weer adviezen mogen
geven om preventieve en ondersteunende therapieën aan te bevelen zonder het risico te lopen een boete te krijgen van 150.000 euro.
Maar alles wijst erop dat bepaalde krachten in het najaar de cijfers omhoog wil katapulteren vanwege de tweede lockdown die in de maak is. Alle kostbare tijd die men had om de ventilatiesystemen voor kwetsbare groepen te optimaliseren en verbeteren is niet benut. Het RIVM ontkent in alle toonaarden, als een echte Judas, eigen eerder onderzoek uit 2011 waarin de belangrijke rol van aerosolen wordt genoemd als belangrijke oorzaak van verspreiding van virussen.
Volksgezondheid wordt opgeofferd voor de achterliggende agenda’s. Agenda’s waar mijn broer al diverse bewijzen voor verzameld had. De frustratie van de onmacht had hem in zijn greep. Het is zo belangrijk dat we ons niet laten verleiden tot frustratie en andere emoties. De politie is niet onze vijand. De artsen zijn niet onze vijanden. Het zijn de machthebbers die beide systemen in hun greep hebben die er voor zorgen dat deze groepen angst hebben om hun baan, die hun doen zwijgen. Niet vreemd overigens, kijk maar naar de Kriminal-Commissaris van politie uit Berlijn, die onlangs op een bijeenkomst in Dortmund mensen toesprak. De dag erna was hij zijn baan al kwijt.
Angst die alleen maar groter zal worden als de noodwet door het parlement wordt gejast, net zoals de Machtigingswet in Nazi-Duitsland in 1933, waarmee dat parlement zichzelf toen buitenspel zette en de weg vrijmaakte om de knokploegen van Hitler om te toveren tot SA en SS.
Het lijken grote woorden. Maar wie zijn geschiedenis niet wil kennen is genoodzaakt hem te herhalen.
Ook na 1933 waren er in Duitsland veel ‘Schlafschafen’. Ook nu is er weer veel cognitieve dissonantie. Angst, frustratie en intimidatie maakt realistisch nadenken onmogelijk en maakt mensen gevoeliger voor vergaande manipulatie.
Verdeel en heers. Roep dat het tuig en gajes is die onrusten willen veroorzaken, deze ouderen die bezorgd zijn. Zet knokploegen in. Stook onrust. Creëer een sfeer zodat je met uitgestreken gezicht op de TV kunt zeggen dat de onrust er toe heeft geleid dat het leger om hulp moet worden gevraagd. Zorg ervoor dat de media deze boodschap versterken.
Josef Goebbels, de propaganda minister van de Nazi’s zei eens :’Als ik een leugen een keer vertel geloven me een paar mensen, vertel ik hem twee keer zijn dat er 100, bij drie keer zijn het er 1000 en de vierde keer begin ik hem zelf te geloven’.
Waarom krijg ik die associatie als ik nu soms naar de TV kijk?
Wie betaalt bepaalt. Geloof mij niet op mijn woorden. Maar follow the money.
Wees geen slaapschaap. Wordt wakker!
Maak niet normaal wat niet normaal is.
Zorg ervoor mede voor dat er over een jaar of zeven niet weer verzetshelden moeten op staan om proberen te redden wat er te redden valt.
Kom op voor je kinderen en kleinkinderen.
Ik schrijf deze blog ter nagedachtenis aan mijn broer en voor die van mijn vader, die zich zou omdraaien in zijn graf als hij zou zien dat hij voor niets jarenlang in het kamp heeft gezeten. Mensen willen niet leren.
Voel je vooral vrij de vriendschap met me te stoppen als je denkt dat ik overdrijf.
Alle anderen , die zullen wel weten dat de man aan het begin van dit blog Adolf Hitler was.

MICHAEL'S MUSINGS: For those who are still in denial. Did you know that the highly infectious tuberculosis kills about 1.5 million people every year? No masks, no pandemic . . . ?
Did you know that from CDC data, 2020 has the lowest weekly death rate in a decade - so far? Although some of this lower death rate may be due to a reporting lag, that lag is likely too small to explain the lower weekly death rate in 2020 than in previous years. Did you know that in Australia since the Shut Down there have been approximately twice as many deaths by suicide than by covid-19? Did you know that over 500 doctors in Germany made the following statement regarding covid-19? "We have a lot of evidence that it's a fake story all over the world." Did you know that in 1998 a small group of nasty people decided that the common coronavirus would be the best for genetic engineering? Did you know that in 2009 the first patents were applied for covid-19.
Oh yes, we have a pandemic all right . . . a pandemic of fear.
And so began the attempted global takeover. The only reason most governments in the world become mindless zombies under the control of the W.H.O is because the W.H.O declared it a 'pandemic'. That was a masterstroke. Australia leads in their mindless conditioned subservience to the controllers who plan to break our economy. Yet, at the same time they are attempting, to some extent, to maintain it.
Each one of us has to determine the direction of our lives. A continued denial is not a future that I would want. Nor is a fear focus going to help. We each need to be informed, be open, be strong, and make choices that honour us. Sadly, this is beyond the mass consciousness. And this is what 'they' aim to control . . . the good, kind people that make up our mass consciousness. Yet these people who mindlessly conform also ask, "Why doesn't somebody do something?!"
I am in no doubt that Love/Light will win. I am in no doubt that Great Change awaits us. But WE are the Change. Stand up and be counted. Do NOT give way to anger. CONSCIOUSLY . . . choose Love!

en de foto bij het bericht, volgens fb zitten er 3 valse claims op. Ze zijn druk daar:
https://www.facebook.com/photo?fbid=3688213461213202&set=a.444301212271126

ik deel sommige van zijn berichten, dus als je ze mooi vind, zoek hem op op fb of mewe

deze ook weer heel toepasselijk. Wakker vs schaap.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=3757536017614279&set=a.444301212271126
MICHAEL'S MUSINGS: I am concerned at how deeply we are polarising ourselves. One person writes of her friends who have become of conspiracy theorists with their crazy ideas and vile words, and another of please unfriend me if you believe in this or that regarding the conspiracy. I also notice that those who are awakening refer to the others as mainstream, while the mainstream refer to me/us in very much more aggressive terms. This tells it's own story. I have to admit that I am amazed how anyone with any intelligence at all is unable to see for themselves the layers of lies and deception that the controllers have used to suppress us for so many centuries. Richard Jurin and Jill Garsden are two people I have great respect for. They both suggested that I should empathise more with the mainstream folk. I agreed. Then I thought about it, and I realise that I need to be true to my own deeper state of consciousness. So much of the mainstream is locked in fear, which expresses in compliance . . . yet holds much anger. Fear is False Evidence Appearing Real: It is not real, it is illusion. All anger is based in illusion, all guilt is based in illusion, all hate is based in illusion, and so it goes on, but, I admit, this is 'my' Truth. However, I cannot find empathy — the ability to share feelings with another — when for me, this is no longer real. I can deeply sympathise, but my empathy is moved by compassion, by Love, by beauty, by generosity, by greatness, etc. A man writes stating that he hates me and everything I stand for. Okay, I can deeply sympathise with his inner pain and rage in his illusion, but I am unable to share or join in his feelings of hatred. Nor do I want to.
I can certainly share feelings of Love. We are all Beings of Love and Light. Yet for so long we have been deceptively led along a path that has been war-hate based, never Love-compassion based. Now it is time to let our Love/Light shine forth and destroy the shadows that have for so long hidden us from our natural intelligence. It is our time to CONSCIOUSLY . . . choose Love!

hij vindt 1 op de 10 channelings goed aanvoelen
waarheid kun je voelen
https://www.facebook.com/photo?fbid=3845229768844903&set=a.444301212271126
zie tekst bij foto

<p style="text-align: left;">Mooi stuk om over na te denken wat ik hierboven gepost heb... ik zie de situatie daardoor weer positiever in , ben benieuwd naar jullie reacties hierop.  Gr Assie .</p>

hoe zorg je voor je eigen gezondheid:
MICHAEL'S MUSINGS: It occurs to me that many people seem to have no understanding of the human energy vibration/frequency, and how this attracts or repels sickness and disease. For this reason I am presenting the ways and means to protect yourself against covid-19 that are a 1000% more effective than wearing a mask and keeping your 1.5m distance from people!

The covid-19 virus has a vibration of 5.5 hz and dies above 25.5 hz. Remember this as you read on.
For people with a higher vibration, the virus infection is a minor irritant that will quickly pass!
The reasons for not having a high vibration are usually based in: Fear, fatigue, stress, rage, hate, blame, anger, age with sickness, isolation and loneliness, mental and emotional confusion, etc.
We therefore have to vibrate at a higher level so that when in crowds the mainstream human energy frequency does not overwhelm and lower our immune system.

The frequency of the earth today is 27.4 hz, but there are many places that vibrate very low: Hospitals, doctors waiting rooms, prisons, underground railways, unemployment centres, clinics, city slums, massed low-income apartments, police stations, etc.
In all such places the energy/vibration can drop to 20 hz, or less.
Thus, for people constantly with, and within, a low vibration the virus becomes considerably more dangerous.

This is a scale of human frequencies to give you an insight into how we so easily lower our energy.
Pain 0.1 to 2.0 hz — Fear 0.2 to 2.2 hz —Irritation 0.9 to 6.8hz — Noise 0.6 to 2.2hz — False pride 0.8 to 2.3 hz — Ego superiority 1.9 to 2.5 hz— Anger 0.1 to 1.5 hz — Intolerance 0.5 to 1.9 hz.

A higher vibration is the outcome of the following behaviour -
Generosity 95 hz — Gratitude 150 hz — Compassion 180 hz.
Love and compassion for all living Beings 150 hz and higher.
Unconditional and Universal Love from 215 hz and higher.

So . . . it is obviously to our advantage to live at a higher frequency.
This is what helps us to do this: Loving, Smiling, Blessing, Thanking, Playing, Painting, Singing, Dancing, Meditating, Yoga, Tai Chi, Walking in the Sun, Exercising, Enjoying Nature, Inner peace, Entertaining, Cooperating, Just having fun.
Eating food that the Earth gives us: seeds-grains-cereals-legumes-fruits and vegetables. Drinking pure fresh water.

Being conscious raises the energy, frequency and bodily vibration of a person. It becomes obvious therefore that to consciously choose to Love yourself and other people, you are raising your whole field-of-energy into a far more pure and healthy way of living. Your immune system now begins to operate at full efficiency and life becomes more user friendly!

Could this be why I so constantly write of how important it is to constantly and CONSCIOUSLY . . . choose Love!?

The original source of this information is from a book I recommend, ‘Power Vs Force’ by Dr David R Hawkins. I have updated and changed this presentation. Minder weergeven

https://www.facebook.com/photo/?fbid=3875640595803820&set=a.444301212271126

Dank je wel Naief voor deze post.

Heel interessant. Ben al een tijdje into the teachings van Abraham Hicks.

Emoties en frequenties. En hoe ze het collective field beïnvloeden.

Gisteren zag ik een onderzoek waarbij ze een atoom splitsten in fotonen. Deelden 1 foton in 2. Plaatsten ze 14 mile van elkaar. 1 Foton werd getriggerd en op hetzelfde moment was het zelfde effect bij het ander foton.

Alles is met elkaar verbonden. Gedachten, emoties, gedrag heeft invloed op The Matrix.

Daarom Spal dat je ook op afstand kunt communiceren of kunt helen, zelfs aan de andere kant van de wereld. Omdat we in hetzelfde veld zitten. Afijn dit is ook een heel goed artikel voor mezelf, want ik ben de hele week al boos, gefrustreerd, verdrietig enz als ik in een winkel ben geweest of er aan terug denk.

deze ooit gelezen, erg mooi. In Lichtflits.

Lichtflits
27 augustus 2019  ·
Alles is energie
Als je een keer bewust aanneemt
dat alles energie is,
alles een bepaalde frequentie heeft,
een bepaalde trilling.
Ga je je afvragen wat je toelaat in je leven
en wat jij zelf uitstraalt.
Als jij een paar uur voor de tv zit
en je kijkt naar een misdaad serie,
een ziekenhuis serie en naar het journaal.
Laat je bepaalde trillingen binnen.
Voor je hoofd maakt het niet uit
of je het in het echt beleeft of dat je
het ziet op een beeldscherm.
Het is een trilling met een bepaalde frequentie
en je lichaam zal daarin gaan meetrillen.
Als jij een innerlijk gesprek hebt met jezelf,
en je kraakt jezelf af,
je vind jezelf niet goed genoeg,
je denkt over waar je spijt van hebt,
je schuldig over voelt, en wat er
allemaal mis aan je is.
Stuur je een trilling weg op die frequentie.
Als je overtuigingen hebt over
hoe mannen of vrouwen zijn,
dat je vrienden niet echt kunt vertrouwen,
dat je altijd op je hoede moet zijn,
stuur jij een bepaalde trilling weg.
Het Universum zal op
al deze trillingen antwoorden.
Je hebt als het ware een veld om je heen
dat alles aantrekt met dezelfde trilling.
Als je langdurig in een bepaalde
trilling, frequentie blijft wordt je magneet
steeds sterker en uiteindelijk zal zich iets
manifesteren op die trilling.
Lage trillingen geven je een slecht gevoel.
En je langdurig bevinden in dat slechte gevoel,
zal dingen op je pad brengen die dit slechte gevoel
bevestigen.
Hoge trillingen geven je een goed gevoel
en je langdurig bevinden in dat goede gevoel
zal dingen op je pad brengen die dit goede gevoel
bevestigen.
Wees je er eens een dag bewust van
wat je toelaat in je leven, welke gedachten
en overtuigingen er voorbij komen.
Word observator van jezelf.
Experimenteer met gedachten en woorden.
Kijk naar waar je naar kijkt en hoe je er naar kijkt.
En speel met frequenties.
Misschien denk je dat je vast zit,
maar iedereen heeft altijd de keuze.
Doe alsof je een afstandsbediening
in je handen hebt en klik op een
andere zender als je je bewust wordt
dat de zender die je op hebt staan
je geen fijn gevoel geeft.
Lichtflits
www.lichtflits.com

Tkf95yxmaal7oj80sodl2nvrgkrpd9nly.jpg

https://www.facebook.com/photo?fbid=3914869388547607&set=a.444301212271126
MICHAEL'S MUSINGS: I get asked, "If the Light is winning, or has won, how come everything in life is still such a chaotic mess?"
I'll do my best to briefly explain this. Most people fail to realise that the metaphysical always precedes the physical. We live in a metaphysical world of energy on many differing frequency levels. We each have 5 basic bodies. Most people know life as physical; this is the slowest and densest of the frequencies. Next comes the mental body; a slightly higher frequency which, by focus, we manifest our thoughts into our physical life. Next comes the emotional body, a similar frequency that, like the mental, can be lowered or raised, and added to the mental is expressed in our daily life. The mental and emotional combined with whole-brain, open heart, and active pineal energy make up what we will call the spiritual body. To consciously choose to grow spiritually begins the process of a far greater development of all the combined bodies, all of which occupy the same space/moment. Last comes the astral body, which, like the spiritual body, is on a 4th dimensional level. We are active in this body every night while we sleep, but mostly completely unaware.
Okay . . . on the astral level the struggle between the two forces that we call good and evil, or light and dark, or right and wrong, whatever, has already been won by the Beings of Light. But this is on the astral level, and we are actually astral Beings in denial. Our task is to bring this higher energy frequency down through the spiritual, emotional and mental bodies until we manifest the victory into our physical lives. How do we do this? We do it by keeping our focus on Love and Light. We do it by not getting caught up in slandering those we see as opponents to our way of thinking. We do it by realising that all politics and religion is a way of distracting us from our quintessential Truth: every one of us is a magnificent, metaphysical, multidimensional, eternal Being of Love and Light. This is your Truth. If we were to all focus on our Truth, we could bring about the end of division and chaos in months. As it is, I expect this to draw out to at least 2025. Most people are unaware, closed, aggressive, blaming and angry. This is not bad or wrong, but it will delay and prolong the process we are in.
This is why for years I have been saying and writing that nothing is more important now than constantly and CONSCIOUSLY . . . choosing Love!

I like this:
on the astral level the struggle between the two forces that we call good and evil, or light and dark, or right and wrong, whatever, has already been won by the Beings of Light. But this is on the astral level, and we are actually astral Beings in denial.
Astral deniers, zo kunnen we de schapen voortaan noemen!

Mike

I don't really like this: I expect this to draw out to at least 2025

Dat is de 5% van de mensen die nooit echt wakker zullen worden, we kunnen (nog) niet iedereen meekrijgen. Verder een mooi stuk dat hoop en vertrouwen uitstraalt en waar ik graag onderdeel van uitmaak. Dankbaarheid!

Forum statistieken

Onderwerpen
Leden
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan