Micave represent

Was ook maar een geintje ;-) Vond het wel grappig dat je dacht dat ik een vrouw was. Inderdaad niet echt standaard vrouwen hobby's.

 
Een geintje moet kunnen toch?! ;) Het leven is al serieus genoeg :lol:

Ik miste 'shoppen' in je hobbylijstje :wink:

 
Ik vind shoppen verschrikkelijk,altijd gehad, ik ben toch een vrouw...geloof ik 8O

Ik heb ook niets met schoenen, en houd van voetbal, en ernaar kijken, en erover praten en de tour de france...en de spelen.En was buschauffeur.

Maar ook met heel veel plezier moeder.

 
@ Micave: hoe is het met je site over POTS?

ik kwam een schrijven tegen over de vagus nervus: ik dacht misschien heeft het een relatie met POTS? (zal jij beter in kunnen schatten dan ik):
Quote:
Vasovagal Reflex

~

Why do some IBS sufferers have these symptoms? The most likely explanation is the body’s own vasovagal reflex. The reflex stems from our vagus nerve, which is a nerve that travels from our brains to our colons, and contributes to a wide variety of physical functions, including swallowing, speaking, heart rate and digestion.

~

The vasovagal reflex is a sudden triggering of the vagus nerve. This may occur in response to a variety of factors, including:

~

~ Fear

~ Emotional stress

~ Gastrointestinal illness

~ Pain

~ Sight of blood

~ Standing for a long time

~ Standing up quickly

~ Trauma

~ or another one for you! (everyone is different on thresh holds)

~

The reflex results in an abrupt dropping of blood pressure and a sudden reduction in heart rate. At its worst, the reflex will result in fainting, as blood flow shifts away from the head and down into the legs. Fainting that is triggered by the vasovagal reflex is called vasovagal syncope.

http://pcoslady.wordpress.com/tag/pain/

 
Micave, ben je tevreden over Lucas Flamend? Ik heb al een tijdje last van mijn darmen en ben laatst als glutenintolerant gediagnosticeerd. Ik let er heel erg op om geen gluten te eten, maar ik heb nog steeds klachten, zowel lichamelijk als mentaal. Vroeg me af als het zou baten om Flamend te contacteren, hij lijkt me alleszins een bekwaam iemand.

 
Christothetina,

Glutenvrij is prima. Maar zou je op willen schrijven wat je allemaal nog meer eet, daar zou ook een oorzaak kunnen zitten voor je problemen? Misschien kunnen we je tips geven.

Lia

 
Oh, een voorsteltopic aanmaken, ik weet het niet! Begrijp me niet verkeerd, ik lees hier wekelijks mee, en vind dit een heel leuk forum, maar over bepaalde dingen heb ik toch andere ideeën ontwikkeld. En ik weet niet als dat dan hier zo goed ontvangen wordt.

 
Tja misschien zijn "wij" het er dan niet mee eens maar dan kan jij toch uitleggen waarom je daar anders over denkt?

Daar ben ik dan wel benieuwd naar eigenlijk. :wink:

Aan de andere kant is het misschien niet nodig om je eetpatroon hier neer te zetten. Er staat genoeg op het forum over darmproblemen in relatie tot bv gluten/granen/pseudogranen en vezels dus zou je daar ook naar kunnen kijken.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je het daar niet mee eens bent maar dan weet je iig wat het advies zou kunnen zijn mocht je je voedingspatroon uitgebreid met ons delen.

 
@lievergezond,

Dank maar niet echt van toepassing volgens mij. Wellicht wel voor sommige andere pots patiënten een oorzaak.

@christothetina, ja zeker een bekwaam iemand en redelijk tevreden. Ik weet niet of hij de persoon is voor IBS. Het is wel een beetje een vreemde vogel maar dat zijn er wel meer in de complementaire wereld ;-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan