Na mijn recente topic 'galprobleem' nu weer een andere vraag. Zoals te lezen was in het vorige topic heb ik een uitgebreide geschiedenis van endometriose waarbij klaplongen en een cyste aan de eierstok (deze is operatief verwijderd en daarbij zijn verklevingen onstaan). Voor de endometriose en klaplongen 1 jaar en 3 maanden lucrin injecties gehad, daarvoor zo'n 20 jaar (!) aan de pil geweest. Na de laatste lucrin injectie op advies van gynaecoloog weer begonnen met de pil maar dit voelde niet goed. Ik kreeg meteen weer (doorbraak-?)bloedingen die gepaard gingen met heftige buikpijn en pijnlijke ontlastingsmomenten. Na het stoppen van de pil weer goed begonnen met WP, want daar was nogal de klad in gekomen. Nu al dik een maand gebeurt er helemaal niks. Ik ben nogal ziek geweest met galkrampen en blijk ook nog het adenovirus op te hebben gelopen, waarvan nu al 18 dagen diarree. Misschien dat daardoor de boel op zijn gat ligt? Daarnaast moeten de lucrin en de pil er ook nog 'uit' natuurlijk.