• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Melatonine

Fries Foar Frijhiid

Well-known member
Op het gebied van vis neem ik een grote portie kibbeling en een lekkerbek.
Op het gebied van supplementen neem een of andere multivitamine van Nutriphyt en kaliumtabletten.

• Thanks
Waarderingen: Heks

gse

Well-known member
Zijn er hier ook leden die melatonine slikken als ondersteuningsprotocol tegen covid-19??? Zie https://c19melatonin.com/
Alweer vast bedankt voor meedenken.
Ik volg Doris Loh en die doet er veel onderzoek mee. Aangezien het hier alleen op recept te verkrijgen is heb ik wel een grote hoeveelheid in NL besteld (en al op voorraad).
Wat het beste protocol is moet ik nog een keer uitzoeken. Er is veel nieuw wetenschappelijk onderzoek beschikbaar (en binnenkort een pear reviewed melatonine-C19 onderzoek) en ik wil weten wat de nieuwe inzichten zijn met hetgeen ik destijds geleerd heb in mijn Orthomoleculaire gezondheid opleiding.
Af en toe neem ik wel een klein beetje in de avond.

IngridM

Well-known member
Ik volg Doris Loh en die doet er veel onderzoek mee. Aangezien het hier alleen op recept te verkrijgen is heb ik wel een grote hoeveelheid in NL besteld (en al op voorraad).
Wat het beste protocol is moet ik nog een keer uitzoeken. Er is veel nieuw wetenschappelijk onderzoek beschikbaar (en binnenkort een pear reviewed melatonine-C19 onderzoek) en ik wil weten wat de nieuwe inzichten zijn met hetgeen ik destijds geleerd heb in mijn Orthomoleculaire gezondheid opleiding.
Af en toe neem ik wel een klein beetje in de avond.
Goeden morgen gse, heb je ook de link al bekeken die ik had bij gevoegd misschien kun je daar al iets mee. ik lees mee hoor erg interessant.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.322
Leden
8.328
Nieuwste lid
Opa
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan