Meer dan 3000 bezoekers per dag!

Webmaster

New member
Zojuist bereikte mij het bericht dat dit forum inmiddels ruim 3000 unieke bezoekers per dag trekt! Het forum bestaat pas sinds juli 2011, dus dit fantastische resultaat is bereikt in minder dan 2 jaar tijd!

Mike

 
Fantastisch Mike! Gefeliciteerd!

Dat zijn 1 MILJOEN mensen op jaarbasis! 8O

 
Toen ik met dit forum begon had ik werkelijk geen enkel vermoeden dat dit op zo'n positieve manier uit de hand zou lopen. Ik ben er dus heel blij mee!

Mike

 
Top Mike, gefeliciteerd! Je hebt al heel wat mensen helpen ontwaken. Weet je zeker dat je naam niet Morpheus is? "If you take the red pill",...zie The Matrix, hahaha!

 
dit is ongekend! men is op zoek blijkbaar.

Gefeliciteerd Mike.

 
En voor Lia ook complimenten, want zij heeft de link op haar site staan.

En via zoektermen als gezonde voeding komt men op haar site

Tenminste zo ben ik op dit forum terecht gekomen.

 
Hoe werkt dat tel-systeem? Als ik de site bezoek, word ik telkens weer uitgelogd. Ik heb het vermoeden dat de keren dat ik even kijk of er weer een nieuw onderwerp is (en dat is heel vaak) - daarom worden geteld als unieke bezoeker.

Super! Wakker blijven, niet meegaan met ideeën vanuit de overheid over groen en duurzaam, dan kan het alleen maar groter worden. Gefeliciteerd.

 
Wow, en dat voor een Nederlands forum! Staan natuurlijk wel wat engelstallige stukken op, maar toch. Goed gedaan Mike en wij allemaal door het blijven delen in openheid.

 
Gefeliciteerd !

Tja ik stuur ook iedereen naar dit forum .

Dan hoef ik zelf niet zoveel uit te leggen :wink:

 
Het is ook een fantastisch forum en juist in deze tijd.

Dankjewel Mike.

 
Gefeliciteerd Mike, je hebt het dik verdiend. Het is een geweldige bron van informatie die site van jou. Ik wil ook 3000 bezoekers per dag krijgen op mijn blogje. Ik ga er alvast van dromen. :wink: Mijn kinderen klikken nu iedere dag een paar keer op mijn blog om mij het gevoel te geven dat ik populair ben hahahaha.... heeft mijn zoon me pas geleden verklapt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan