Marianu stelt zich voor

Ik moest daar ook aan denken. Waar Alexandra naar verwijst was iemand die dit overkwam op het GAPS-dieet. Of je nu GAPS, WAPF, Atkins of wat dan ook doet, de valkuil is om niet te laag in kh te gaan zitten. Vooral nu het kouder is, je ziet dan dat menigeen een behoefte heeft aan meer kh. Ik vermoed dat dit de oorzaak is.

Mike

 
Ik wil graag op post #346 reageren.

Ik heb momenteel ook te maken met enorm veel onbegrip ongeloof en oordelen van de omgeving. Ouders, maar ook de huisarts, veel commentaar of zelfs lachen.
Vaak wind ik mij er nog over op en vind ik het frustrerend dat de reguliere zorg zo slecht op de hoogte is van wat gezonde voeding nu eigenlijk is. Ik voel mij nog niet top (dit komt simpelweg omdat ik de foute voeding nog niet volledig uit mijn eetpatroon heb gekregen en mogelijk wat tekorten heb) en volgens velen is dit OMDAT ik Weston Price volg en dan krijg ik weer eens te horen dat ik nu toch eens normaal moet eten. Zelfs zeggen mensen dat ik 'mijn lichaam kapot maak'. Je moet maar sterk zijn in deze maatschappij om jezelf overeind te houden.

Vooral mensen die leven op granen en koffie en suikers en niet verder kijken dan hun neus lang is begrijpen er werkelijk niets van.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.227
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan