March against Monsanto 25 mei

Simmentaler

New member
Hallo allemaal,



Wie heeft vaak het gevoel van: wat kunnen we doen om het leed van Monsanto te stoppen behalve mensen waarschuwen? Wie wil er meer doen dan petities tekenen? Ik grapte laatst ergens dat als ik kon hardlopen tegen Monsanto, ik het zou doen als het zou helpen. Nou pas op wat je wenst, want er blijkt op 25 mei vanaf 14:00 te Wageningen de March against Monsanto te worden gehouden! Dit is een wereldwijde mars, overal gaan mensen tegen deze verderfelijke organisatie lopen! Ik en manlief doen mee, zijn er nog meer gegadigden? Wij rijden vanuit Heerenveen naar Wageningen, dus voor de afstand laten we het niet! Misschien kunnen we met een club in Wageningen afspreken? Hoe meer zielen hoe beter! En misschien kunnen we elkaar onderling een lift geven? Partner en ik gaan nog wel eerst naar de Ouders Natuurlijk beurs, eveneens te Wageningen, dus als je met ons meerijdt wordt het vroeg opstaan :)



KOMT ALLEN!



Op facebook te vinden:

https://www.facebook.com/events/137732549742118/?fref=ts



Op Kritischemassa.nl:

http://www.kritischemassa.nl

 
Ik doe mee. Ik moet allen nog wel even vrij vragen, dat heb ik er wel voor over (ik ben waarschijnlijk tegen die tijd door de weeks nog steeds werkloos). Ik kan alleen niet zien vanaf waar het begint omdat ik geen facebook heb.

San, Doorwerth is nog wel een stukje vanaf Wageningen (het is maar dat je het weet).

 
Ik kan je de info wel mailen, Kaaskanlekkerzijn. Misschien kan Mike of Poekie even de mailadressen uitwisselen als je dat goed vindt. Ik zie het inderdaad. Nou ja, voorlopig willen we toch nog geen 2de kindje, dus die beurs kan volgend jaar ook ;-) Die mars is maar 1 keer.

@Lievergezond: hoop dat je meedoet! Monsanto moet gestopt worden.

 
Hoi San, Monsanto gaat niet meer gestopt worden als ik kom.

Ik wil graag iets doen met mijn gevoel van onmacht over genetische modificatie.

 
Klopt Lievergezond! Dat is wat ik eigenlijk bedoel. Thuiszitten helpt ook niet! Het lijkt me ook fijn om met gelijkgestemden iets te kunnen doen. En hopelijk levert het iets op..

 
We gaan ervoor :) Soms heb ik wel wat medelijden met mijn partner. Nu moet hij weer meelopen tegen Monsanto, eerst mocht hij nauwelijks vlees meer eten, en melk kwam er bij ons niet in. Nu moet hij volop vlees eten en melk drinken, als testpanel dienen voor h202, rauwe lever, etc etc. Ik heb hem maar gezegd dat we na de mars leuk uit eten gaan, dat vond hij gelukkig prima ;-)

 
Quote:
Soms heb ik wel wat medelijden met mijn partner. Nu moet hij weer meelopen tegen Monsanto, eerst mocht hij nauwelijks vlees meer eten, en melk kwam er bij ons niet in. Nu moet hij volop vlees eten en melk drinken, als testpanel dienen voor h202, rauwe lever, etc etc. Ik heb hem maar gezegd dat we na de mars leuk uit eten gaan, dat vond hij gelukkig prima


hoi San, ik moet lachen om je tekst.

Ik las het net voor aan mijn vriend en hij dacht dat ik dat over hem geschreven had:)

Soms houdt hij het niet meer bij.

Dan doet hij nog iets volgens het vorige protocol en dan zegt hij: ik wist niet dat dit al uit de mode was.

Vanuit zijn perspectief begrijp ik het wel, maar ik weet van mezelf wel mijn beweegredenen en ik kan het ook niet helpen dat de inzichten in ijltempo over elkaar heenduikelen.

Zo goed en zo kwaad doet hij wel mee, niet dat hij gezondheid niet onderschrijft en natuurlijke ondersteuning: maar de moed opbrengen om naar dat streven te leven tussen alle dagelijkse plichtplegingen door en met alle tegenwerking voor wat betreft het aanbod in de winkels/horeca en de desinfo er ook nog bij.

Het valt niet mee: je moet ziek zijn of een freak of allebei om het onderste uit de kan te willen halen wat gezondheid betreft.

Mijn vriend gaat ook mee als ik ga, maar hij heeft gelukkig ook echt uit zichzelf ook veel liefde voor de natuur, alleen ik zag hem nog niet zo snel de straat opgaan, al verbaast me dat in dit opzicht (gmo) nog het minst.

Deze is leuk: http://zaplog.nl/zaplog/article/jon_stewart_ontmaskert_monsanto_protection_act_video#rss

 
Het valt ook inderdaad niet mee om tussen alle troep door te laveren. En elke keer lees je ook wel weer wat anders, en moet de boel weer om. Wel fijn dat hij zoveel mogelijk meedoet! Ik heb dat hier thuis ook: manlief drinkt op het werk nog steeds koffie (wel max. 2 kopjes, uit een eigen RVS-beker! Hij kreeg uiteraard commentaar, maar dat vindt hij dan weer niet erg). Ook grijpt hij helaas nog te vaak naar koolhydraten, maar dit wordt wel minder. Hij gebruikt nu natuur-scheerzeep en Aleppozeep, en alleen heel soms nog parfum. Toch maar een pluim voor onze mannen dan denk ik zo :-D En hopelijk lopen jullie beiden mee met de mars!

Mijn vriend gelooft alleen niet zo in chemtrails (hoewel die overduidelijk zijn vind ik!), beinvloeding via voeding,de-populatie, en de "elite". Komt ook omdat hij zich er niet zo in heeft verdiept. En als hij toch ergens in gelooft blijft hij er vrij nuchter onder. Aan de andere kant onderkent hij wel dat als het bestaat, we niet meer kunnen dan zelf goed en helder blijven denken, vooral niet vergeten te genieten, en de lichtpuntjes blijven opzoeken binnen onze invloedscirkel. En daar zegt hij iets waars vind ik :)

Ik ga de link even bekijken, thanks!

 
Leuk initiatief! Als het op een andere dag dan zaterdag zou zijn geweest, was ik van de partij geweest.

 
Ik ben bezig om te gaan komen, mensen benaderen voor samen rijden en zo. Dit is té belangrijk om links te laten liggen. Hier MOETEN we ons laten HOREN en ZIEN. Hoe meer mensen bij elkaar komen, hoe meer indruk het zal maken voor de media!

 
Ik hoop het Mike, maar we moeten het nog wel waar maken daarom vind ik wel dat ik moet gaan.

San, Ik had je een e-mailtje gestuurd al een tijdje nadat poekie ons elkaar onze e-mail adressen had gestuurd dus misschien heb je het daarom gemist. Maar ik heb al uit gevonden waar het is.

Ik denk wel dat het goed is om van te voren ergens af te spreken anders herkennen we elkaar niet.

Dennis, weet je al of je komt? Ik heb ook al wat mensen uitgenodigt maar het schiet nog niet op.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.628
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan