Make up

@Lievergezond

als je naar de Etos gaat dan is dat toch logisch dat je troep aantreft...moet je es proberen uit te leggen aan zo'n verkoopster dat de hele winkel vol gif ligt...ga jij ook voor vlees naar de Keurslager?

jij wil een liploss zonder troep kopen en je leest niet mee over Hauschka of is dat te duur? (vind ik wel) hier is ie Benecos lipgloss te koop bij natuurvoedingswinkels in NL

http://www.benecos.eu/produkte/dekorative-kosmetik/lippen/

je kan ook zelf lipvet maken van bijenwas, kokosolie en olijfolie en een druppel rozen- of lavendelolie

 
wat puur natuur?

Ingrediënten lipgloss Principessa Beauty:

Polybutene, Simmondsia Chinensis(Jojoba) Seed Oil, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Cera Alba, Punica Granatum Sterols, Jojoba Esters, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Ethylhexyl Palmitate, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Tribehenin, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Palmitoyl Oligopeptide, Polyethylene, Stearoxy Dimethicone, Caprylyl Glycol, Sorbic Acid, Sorbitan Isostearate, Phenoxyethanol, Vanillin, Polysorbate 20, Colouring Agents.

begint al met derivaten, verder zitten er siliconen in dat maakt je lippen wel zacht ja en chemische vanille heerlijk en nog duur ook

 
hallo allemaal, ik heb normaal uberhaupt niets op met make-up.

En hauschkaproducten zijn niet zo makkelijk te koop tenzij via internet.

Het budget was bovendien beneden de 10 euro en met dr. hauschka zal je daar ook niet zo snel onder komen.

Het is gewoon dat ik dacht dat alleen chemtrails barium bevatten, maar kennelijk zit het ook in lipgloss.

Dom van mij natuurlijk.

@ Pike, de mensen in Drenthe zullen je in de toekomst dankbaar zijn voor je inspanningen.

Ziekte en ziekenhuizen: het is een recht (kennelijk).

Je hoort nu in het nieuws ook: dat onze Edith Schippers opkomt voor de arme mensen: ook zij hebben "recht" op de steeds duurder wordende slachtbank die chemotherapie heet.

Nog even over lipgloss: de vrouw voor wie ik lipgloss wilde kopen die heeft veel last van gesprongen lippen/ kloven.

Dat heeft te maken met een vitamine b2/riboflavinetekort.

Rauwe melkproducten dus.

Maar ja weet dat die persoon maar eens aan het verstand te peuteren.

 
Dit is een interessant e-book: http://www.mommypotamus.com/lp/order-diy-beauty-ebook/

Binnenkort ga ik dit boek zelf bestellen, speuren naar goede make-up merken kost me teveel tijd, en het is bijna niet te vinden. Daarnaast zijn ze vaak belachelijk duur. Het boek belooft ook dat je de producten best een tijdje kunt bewaren, dus niet een dag in de keuken bezig bent voor iets wat maar twee dagen meegaat.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.335
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan