Mager maar gezond?

Leuk Mike! Thanks voor de link! Voor mijn studie geschiedenis heb ik eens de geschiedenis van de borst bestudeerd. Bleek dat in tijden van oorlog of economische tegenspoed ronde vrouwelijke vormen populairder werden. Een soort van geruststellende tegenstelling in moeilijke tijden. Misschien is de economische crisis van nu nog niet zo deprimerend dat we vrouwelijke vormen weer waarderen.... :wink:

 
Bij borsten is het "helaas" een kwestie van je hebt ze wel of niet..

Er zijn dunne meiden die toch aardige borsten hebben en dikke mensen die in verhouding haast niks hebben.

Een mooie borstpartij laat je als vrouw toch al een stuk voller/vrouwelijker uitzien.

 
Mooie advertenties en vrouwen Mike.

Waardeer het wel, zulke plaatjes.

Ik ben ook blij dat ik zelf niet meer zo mager ben als in onze rawfood periode.

Als ik nog wel eens een foto van mezelf uit die tijd tegenkom vind ik het ronduit lelijk.

Ben nu wel tevreden met mezelf en mijn man ook. :lol:

 
Geweldige site!! Ik vind oude reclame sowieso heel interessant. Maar de dames van deze plaatjes komen nog niet eens in de buurt van wat mooi vind.

Quote:
Bij borsten is het "helaas" een kwestie van je hebt ze wel of niet..


Ik ben geen feeder maar vrouwen die een relatie met mij aangaan, gaan er vaak ook wel een kilootje op vooruit. :) Ook de borst-omvang kan meegroeien wanneer een vrouw aankomt of afslankt. Maar dat is wel afhankelijk van de aanleg, dus dan kom je wel op bovenstaande stelling uit.

 
Dat klopt, dat de borst-omvang mee groeit naarmate je zelf 'dikker' wordt.

Die ervaring heb ik wel.

Via rawfood ging ik van 61kg naar 50kg. En via WAPF weer terug naar 60kg.

De borsten 'deinden' rustig mee in gewicht.

En lekker, zegt mijn man net.

 
Wat een fantastische vondst, die website! Ik ga zo meteen weer naar Tyra Banks (ook een molliger model) met the models kijken (graatmagere dingen). Er zat er zelfs eentje bij uit New York die het nodig vond dat men haar ribben kon zien. Brrrrrrr..... Die hebben ze vorige week weggestuurd.

 
en toch heeft deze gezonde manier van leven er voor gezorgd dat ik magerder ben dan ooit

 
Maar jij bent er ook nog lang niet, Albert. Ik ook niet.

Het is wel zo dat de borsten van Nederlandse meiden gemiddeld veel voller zijn dan vroeger. Dit schijnt echter te maken hebben met groeihormonen in vlees/etc. Dus niet bepaald de goeie manier.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan