Maagzweren

Oké, maar dingen als "knock out", "vaak wegvallen", "herinnert zich geen dingen meer" " en "dit is echt niet goed" klinkt aardig heftig.

Ik zou daar zeker wel iemand naar laten kijken die er meer verstand van heeft.

 
Ja, deze dingen waren al een paar keer eerder gebeurd, van daar..

Hij gaat Donderdag voor de 2e keer naar het ziekenhuis voor inwendig onderzoek.

Maar qua voeding is niet echt bijzonder wat hij eet, erg jammer.

 
Omdat hij maagzweren heeft en een maagbloeding gehad een tijdje geleden.

Zie mijn bericht van 4 dagen geleden.

Op internet lees ik dat mensen die problemen hebben met o.a. de maag, flauw kunnen vallen

en vroeg mij af hoe dat precies komt en dat daar tegen te doen is.

Alle informatie die ik hier krijg geef ik door aan hem.

 
Kan gebeuren Lievergezond.

Vandaag is hij voor controle bij het zkh geweest, met een slang van binnen gekeken.

slokdarm is goed, maar het vlies tussen de maag en slokdarm zit een paar cm lager dan het hoort.

ik neem aan dat hij de klep bedoeld die normaal gesproken bij voldoende maagzuur sluit.

en bij een tekort open blijft en daardoor het maagzuur omhoog komt.

Hij heeft ook al jaren van overmatig boeren en lucht.

Heb altijd al gezegd dat zijn spijsvertering op zijn gat ligt, waar hij nu niet meer om heen kan. Ook heeft hij al jaren TIJDENS het gourmetten dat hij binnen 20 min alles moet lozen, hij kan het vet gewoon niet aan.

Advies: gewoon 1 maagzuurremmer blijven slikken en over 3 jaar terug komen voor controle.

Dat dachten we toch niet echt hé..

Hij overweegt om naar dezelfde orthomoleculair arts te gaan als ik.

maar deze persoon schrijft vooral supplementen voor.. en tja, denk dat jullie meer GRATIS advies kunnen geven dan die orthomoleculair arts.

Groetjes

 
Quote:
Ook heeft hij al jaren TIJDENS het gourmetten dat hij binnen 20 min alles moet lozen, hij kan het vet gewoon niet aan.


Lozen in de zin van ontlasting? Ik ken mensen die na een door mij bereide vette maaltijd binnen een uur op de pot zitten. Ook ken ik mensen die meerdere keren de volgende dag moeten - en geen geringe hoeveelheden! Het vet doet dus precies wat het moet doen, nl. de galblaas aanduwen. Deze mensen zitten.normaal verstopt en het lichaam verspilt weinig tijd om met dat vet aan de slag te gaan!

Mike

 
@fatsnotbad: precies mijn idee. Laatst wilde iemand bij ons geen rauwe melk drinken, omdat er angst was ervan leeg te lopen. Simpelweg omdat het direct de galblaas in actie zet en alles wat in de weg zit 'loslaat'.

Dat is zo weer over, maar alleen het idee geeft bij mensen de angst niet aan het vet te willen.

Het gevolg: dat men later galblaasontsteking krijgt en die dan maar laat verwijderen. Niet dat je dan van het probleem af bent, want dan begint het pas echt goed.

 
hoi Devotion, hoe is het met je kennis afgelopen?
Is hij nog naar een orthomoleculaire arts gegaan?
Klinkt alsof je kennis h. pylori heeft met wat ik nu weet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.873
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan