maagzuur

G

Guest

Guest
Goedenavond,

ik heb een vraag

hoe kan ik er voor zorgen dat mijn lichaam meer maagzuur produceert??

ik volg dit form nu al een jaartje en Ik heb mijn eetpatroon drastisch omgegooid

met positieve effecten als gevolg.

 
Meer Keltisch zeezout eten bij een maaltijd.

Ik weet niet wat de klachten zijn maar als ik maagpijn heb neem ik een glas water met een theelepel appelazijn en een korreltje zeezout dan heb je dus zout/zuur en weg is mijn maagpijn.

 
Ik heb niet veel klachten maar merk wel dat ik vetten en eiwitten nog niet optimaal goed verteer

ben nu al een jaar bezig met sole, Kefir , gezonden vetten eten van biologisch dynamisch vlees

en heb 4 lever galblaas zuiveringen gedaan ik eet bijna iedere dag basmati rijst met sardines de sardines eet ik met kop en al op alleen de staart wordt verwijdert

Ik wil gewoon net zo sterk als een beer worden bij spreken van met het verteren van vlees,vis.

Ik heb dan wel bloed groep A maar geloof daar niet in dat mensen met bloed groep a eiwitten en vlees slecht verteren.

waar ik wel in geloof is dat de mens er een zootje van maakt en al het eten maar manupuleerd waardoor we een afwijkende onnatuurlijke gedachte krijgen over de voeding

Een groot voorbeeld van mij op dit forum is mike

ik ben 21 jaar oud en de reden dat ik alles heb omgegooit kwa voeding en levensstijl

is dat ik altijd ziek was in de winter terwijl ik ontzettend veel fruit at en volkoren brood nu vandaag de dag eet ik bijna nooit meer fruit en zeker geen volkoren brood meer en ik ben ook werkelijk nooit meer ziek zwak of misselijk

en ik heb eczeem waar ik vanaf wil komen.

ik was een beloofde voetballer maar wegens een blessure aan me voeten fatpads onder mijn hiel die stuk zijn en waar geen dokter of arts raad mee weet en zijden dat ik maar moest stoppen met voetbal want het kan nooit meer goed komen.

Ik geloof daar niet in

dus ik heb me voeding en levensstijl drastisch verandert geen fruit meer en niet meer belagelijk veel water drinken

beetje bij beetje voel ik me beter en ik ga zo door.

 
Goed zeg Robin, dat je al op zo jonge leeftijd hiermee in aanraking komt. Als jij gelooft dat het goedkomt en zo gezond eet ben je al een heel eind.

 
Top Robin, dat je op jonge leeftijd al het inzicht hebt gekregen om je voeding aan te passen. Het gaat je veel brengen, dat is zeker.

Lia

 
Bedankt Tanja en Lia

Ik ben hier terecht gekomen dankzij de site van Mike donkers en het boek van weston price

en de velen vragen en vragen en vragen die me gek maakte van hoe en wat

ik heb echt heel veel waardering en respect voor mike en de mensen op dit form

dankzij jullie weet ik nu wat echt gezond is en wat niet

ik zal binnenkort mijn verhaal op dit form plaatsen misschien hebben jullie nog wat bruikbare tips voor mij.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan