Lypomen

rob

New member
Het verschijnsel lypomen zijn klein vetbultjes onder de huid.

Deze zijn op zich onschadelijk maar zijn cosmetisch gezien nou niet het meest ideale om te hebben. Hoe worden die dingen gevormd en hoe kom je er vanaf?

Nu kunnen ze operatief verwijderd worden waarmee ook de kans zou bestaan dat je ingekapselde toxinen kwijt zou kunnen raken. In vetweefsel kunnen toxinen worden opgeslagen, dat is bekend. Maar om het nu zelf te gaan doen, lijkt me wat pijnlijk, laat staan het geknoei wat ermee gepaard gaat. Je moet dan de huid ter plaatse opensnijden en de lupoom als geheel naar de oppervlakte drukken waarna je tot verwijdering overgaat. Daarna moet de hechting zuiver plaatsvinden anders is het litteken lelijker dan de oorspronkelijke 'kwaal'. Afgezien van de pijn is het allemaal wel te doen maar kennis is essentieel.

Ook vraag ik mij af of er een relatie is met andere aandoeningen zodat er beter een totaalbeeld gevormd kan worden van de algehele gesteldheid.

 
volgens mij gewoon lever- en galreinigingen doen.

Als je lichaam nergens meer afval kwijt kan, gaat het in/uit de huid en dat zijn bultjes, wratjes, eczeem enz. zoals ik volgens mij begrepen heb.

 
Mijn vermoeden is dat gangliomen in elk geval (pre-)suikerziekte/hormonaal gerelateerd zijn.

Ik geloof dat mijn ganglioom aan het slinken is nu ik steeds meer op koolhydraatbeperking begin te letten en ik gebruik nu ook rode klaverthee trouwens.

 
hmmmm, ik snap er niks van, bulten op vingerkootjes(af en toe gevoelig) en een gevoelig rechter wijsvinger/knokkel gewricht heb ik sinds nog niet heel lang (half jaar of zo en lijkt erger te worden)

Ik WAPF al veel langer, iemand een idee?

bedankt Lievergezond.

Er zijn best veel dagen bij dat ik niet eens rijst of zo iets eet.

Kefir, soep, yoghurt, max. 1 dess.lepel honing, groente, vlees, veeeeel vet, sole.

Dan zou ik de klaverthee moeten gebruiken misschien :roll:

 
Ik heb ook zo`n joekel precies op mijn schouder .

Ik zou er ook graag vanaf willen want het is zeker in de zomertijd met smalle bandjes aan de kleding geen gezicht .

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.629
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan