blumchen21
New member
bij mijn moeder is de diagnose luie gablaas gesteld. deze diagnose is niet bekend bij de Nederlandse artsen maar in Roemenie(mijn moeder is roemeens) wel. Hier in nederland heeft ze verschillende onderzoeken ondergaan en er is niets gevonden, een hele gezonde vrouw! zegt de huisarts steeds.Probleem is dat ook in roemenie zeggen ze dat er geen behandeling voor is, alleen een hele strenge dieet. Ze mag helemaal geen vetten meer eten(ook bij gezonde mensen wordt vet afgeraden, omdat cholesterool slecht is), geen vlees,fruit, zuivel enz. elke ochtend begint ze met een glas water met olijfolie en citroensap en de hele dag door eet ze meer brood met thee en 's avond pakt ze wat warm eten maar erg weinig. ze is inmiddels zo'n 20 kg afgevallen. De galblaas aanvallen beginnen met hele erge hoofdpijn en veel overgeven. dit kan 1-3 dagen duren.
Ik weet wel dat jullie geen artsen zijn maar misschien hebben jullie tips, ideen, iets..
Ik weet wel dat jullie geen artsen zijn maar misschien hebben jullie tips, ideen, iets..