LGBTQ+

Even een geintje, min-of-meer passend bij het onderwerp lbgtq met m/v erbij:
Ik zat jaren geleden een keer in de trein toen de conducteur langs kwam. Het was een man, maar ik sprak hem aan met "conductrice" waarop hij verbaasd vroeg waarom in conductrice tegen hem zei, dus antwoordde ik: Als we een conductrice met conducteur aan gaan spreken, dan moet het omgekeerde ook kunnen toch? Hij had daar geen antwoord op, maar knipte wel en hoekje uit mijn oor met zijn tangetje ;-)
 
Josefien kon alvast enkele mannelijke klasgenoten overtuigen hun broek voor een dag te wisselen voor een rok. “Hiermee zeggen we dat mannen zich ook vrouwelijk mogen kleden en dat vrouwen zich comfortabel moeten kunnen voelen met een kort rokje aan.”

https://www.hln.be/gent/middelbare-school-in-mariakerke-roept-alle-meisjes-en-jongens-op-om-in-rok-naar-school-te-komen~a8d5a0da/
 
En wederom zien we dat VROUWEN achter dit absurde initiatief zitten. Wanneer staan de mannen op om dergelijke gestoorde wijven terecht te wijzen?

Mike
 
Als jullie kindje geboren wordt en het heeft een piemel, is het dan ook een jongetje?
Misschien, misschien niet. Dat weet je pas als het kind zelf zegt "ik ben een jongetje".

🤦‍♂️

 
Kindermishandeling:

T82dtndn60da0qp392ed7o5ok3ep89ola.jpg


Mike
 
Goed zo! Deze mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden. Dit zijn ONOMKEERBARE VERMINKINGEN VOOR HET LEVEN! Dit is niet zomaar een tattoeage in een dronken bui gedaan!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan