LGBTQ+

Ik zag vandaag in de buurt van Doorn op de Utrechtse Heuvelrug een kerk met een Oekraïense vlag + een Pride vlag... Dan weet je wel zeker dat het echte NSB'ers zijn die die kerk runnen...:rolleyes:
 
Wat is cisgender nou weer?
Het is in ieder geval geen teken van intelligentie.

Ok, cisgender is dat de genderidentiteit overeenkomt met het geboortegeslacht. Dus eigenlijk is dat "normaal". Dan is het Oekraïne vlaggetje het probleem.


Twee knikkers ⚽⚽ op een houtblok. Dan een flinke mokerslag 🔨.
Daarna zing je de hoogste 'cis' 🎼🎶🎵 van alle toonladders.
 
Heel veel van die vrouwtjes vinden het helemaal geweldig dit gedoe! Kunnen ze zelf van alles bij verzinnen...
 
Ze zegt 1 heel goed en waar ding .. je kan 'zoiets' (volgens mij heb ik - ik leer steeds weer bij - nu eindelijk eens het goede voornaamwoord te pakken) ... uit je leven donderen .... en uit het leven van de kinderen. As de school tegenwerkt ... thuisonderwijs. Haal je kinderen uit die marxistische indoctrinatiecentra.
En wederom rare hoelajurk en linksliberale leraressenbril. Non-binair .. dat is dus geen '0' en geen '1'. Nou, volgens mij is 'het' .. sorry .. 'zoiets' ... 1 grote 0.

Blijf met je poten van de kinderen af!
 


 
In New Jersey werd een zogenaamde transvrouw die in de gevangenis zat voor doodslag, naar een vrouwengevangenis gestuurd. Ondanks het feit dat hij ‘vrouw’ was, wist hij op magische wijze twee andere gevangenen zwanger te maken met zijn ‘uitwendige vagina’, die er net zo uitzag en functioneerde als een penis. In de gevangenis hebben roofzuchtige mannen die beweren vrouw te zijn, onbeperkt toegang tot volkomen hulpeloze vrouwen.
Dit is een afschuwelijke oorlog tegen de werkelijkheid, maar het is ook een afschuwelijke aanval op de veiligheid en onschendbaarheid van de ruimte voor vrouwen, en politici, universiteiten en activisten, aangespoord door ideologie en winstbejag. Waarbij vrouwen verteld wordt dat ze hun mond moeten houden en het moeten slikken.
 

Mannelijke serieverkrachter doet zich voor als transgender

In Wi Spa in Los Angeles kwam een man die beweerde een vrouw te zijn, de uitsluitend voor vrouwen bestemde zone binnen waar de vrouwen volledig naakt zijn. Een moeder met haar jonge dochter zag tot haar afgrijzen een man die met gespreide benen en een “halve erectie” voor alle vrouwen zat. Hij leek te genieten van hun ongemak. Later bleek dat hij een seriële zedendelinquent is. Het hulpeloze kuuroord moest voldoen aan de Californische non-discriminatie genderwet die voorschrijft dat faciliteiten tegemoet moeten komen aan de ‘genderidentiteit’ van mensen. Antifa reageerde op de klachten van de vrouwen met rellen.

‘Vrouw’ met penis bezwangert twee medegevangenen

In New Jersey werd een zogenaamde transvrouw die in de gevangenis zat voor doodslag, naar een vrouwengevangenis gestuurd. Ondanks het feit dat hij ‘vrouw’ was, wist hij op magische wijze twee andere gevangenen zwanger te maken met zijn ‘uitwendige vagina’, die er net zo uitzag en functioneerde als een penis. In de gevangenis hebben roofzuchtige mannen die beweren vrouw te zijn, onbeperkt toegang tot volkomen hulpeloze vrouwen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.296
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan