lezingen van Juglen Zwaan | aHealthylife

WillyAms

New member
dag! op de (geweldige!) website van Juglen Zwaan | aHealthylife worden een aantal erg interessante lezingen genoemd. er zijn er een aantal waar ik graag naar toe wil.
alleen - het adres in Soest is niet bereikbaar met het OV. ik wilde e.e.a. navragen bij aHealtylife zelf. Juglen geeft aan dat al zijn aandacht naar de website gaat. ik kan me dat goed voorstelken. hij heeft daardoor geen tijd meer voor het beantwoorden van vragen per e-mail. hij verwijst naar dit forum voor verdere reacties.
er is ook een adres in Soesterberg. dat is het adres van de webshop. soms wordt daar ook een lezing gegeven. het is een vele (!) malen minder aantrekkelijke locatie dan het adres in Soest. maar dit adres in Soesterberg is wél bereikbaar met het OV.

zijn er meer mensen die tegen dit bereikbaarheidsprobleem aanlopen?
 
Dank voor het compliment!

Ik sta over het algemeen iedereen per mail te woord, alleen voor persoonlijke consulten en voedingsvraagstukken verwijs ik vaak door.

Ons adres in Soesterberg is heel goed te bereiken met het OV, er stopt een bus voor de deur. Op het adres in Soest gaat er in de avond geen bus terug meer. Het beste kun je 9292ov.nl checken voor actuele tijden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan