Lezingen Mike

Poekie

Administrator
Ik kan op de een of andere manier niet in het andere topic over de agenda van Mike (niet zijn afspraakjes) niet reageren.

Dan maar even een nieuwe topic.

De lezing van Mike op 9 september bij ons in Noord-Holland gaat op die dag waarschijnlijk niet door omdat Mike misschien met zijn band een optreden heeft in Wales.

Ik hou jullie op de hoogte welke datum het gaat worden, het wordt iig een avond door de week.

Lia

 
zondagmiddag 9 september gaat definitief door. Na het weekend is de locatie bekend, ben nog in 'onderhandeling'.

To be continued.

Lia

 
Hoi Dudol,

Ik heb je mail ontvangen en heb je genoteerd.

Leuk om iemand van het forum te ontmoeten. Tot 9 september.

Lia

 
Wanneer is de volgende lezing en moet ik mij daar dan voor aanmelden ?

Richard

 
Mike houdt door het hele land lezingen/kennismiddagen-avonden.

Zie hier voor zijn agenda.

In Noord-Holland bij ons denken we ca. eind november. Als het bekend is melden we het o.a. Hier op het forum.

Lia

 
Mike,Dirtsa,

Was het leuk gisteravond op de Feijterhof, was er een goede opkomst? Lekker tussen de grasvarkens!

Lia

 
Het was super op de Feijterhof. Wat mij betreft tot nu toe DE ENIGE boerderij die varkens op de juiste manier houdt.

Mike

 
Mike,

Denk je dat er ook een keer een lezing in de buurt van Nijmegen komt ?

Richard

 
Richard, zie de link die ik net heb geplaatst heb hierboven naar de agenda op Weston Price Gelderland.. Daar staat waar je aan kunt melden.

Lia

 
Ik moet de datum nog op de agenda zetten. Aanmelden via westonprice.nl@gmail.com. Entree is 10 euro en het begint om 19.30 u.

Mike

 
De avond op de feijterhof was echt super, weer heel veel informatie, ook wat ik nog niet wist hoor. Lekker feedback vanuit het publiek. Eerst wat tegendraads/negatief maar dit werd juist beter naar gelang de avond vorderde. Een leuk stel wat mij betreft.

Genoeg mensen hoor, veel meer hadden er niet bij gepast.

En ik prijs mij zeer gelukkig dat ik het vlees van deZe prachtige varkens zo dichrbij kan kopen.

Een leuk stel hoor, zowel de boer en boerin als hun zoon, die slager is.

Jammergenoeg was Mike nog lang niet uitgepraat toen wij al weg moesten, mijn dochter trok het niet meer. Moesten best nog eindje terugrijden en daarna moest zij nog weer naar huis.

 
Leuk Dirtsa, dat het zo goed verlopen is allemaal.

En dat er genoeg mensen waren die meer wilden weten over goede voeding en zo.

Lia

 
Er waren hier toch ook mensen die mij wel eens in de omgeving van Zwolle wilden zien en horen spreken? Op maandag 8 oktober spreek ik voor de tweede keer op 't Ecoloar in Wijthmen, net naast Zwolle. Zet hem maar vast in je agenda!

Mike

 
Dan kom ik ook in Zwolle. Ik heb eventueel 2 slaapplekken voor mensen die van ver komen.

 
Wendy,

Mike komt overal waar men een lezing voor hem regelt of hem uitnodigt om te spreken.

Dus grijp je kans en organiseer een kennisavond. Mocht je meer info willen dan mail je me maar via mijn site. Wij hebben intussen veel ervaring dus kunnen je iig aangeven wat te doen en waarop te letten.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.717
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan