Lezingen Mike

Laten we zorgen dat Maria Hoop wel bomvol zit! Hoe kunnen mensen zich bij je opgeven, Kitty?

Mike
De Lijst met aanmeldingen voor de lezing in Maria Hoop groeit op dit moment gestaag! Dus wil je erbij zijn meld je snel aan, anders kom je op een wachtlijst. :love:
 
Er zijn nog plaatsen beschikbaar voor mijn lezing over May Flowers in Dongen a.s. zaterdag. Geef je op via: marketing(at)sundancer(punt)nl.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Mocht je in Zeeland wonen of naar Zeeland willen komen a.s.. zondagmiddag, er zijn nog plaatsen beschikbaar voor mijn lezing in Koudekerke over May Flowers. Opgeven via: abdns(at)kpnmail(punt)nl.

Mike
 
Er zijn nog plaatsen vrij voor de lezing in Nijkerk a.s. zaterdagavond 21 mei: riejetter(at)gmail(punt)com.

Mike
 
Lezing Mike Donkers voor de 4e keer in 6 maanden te gast bij ons in Midden Limburg, regio Echt-Susteren. Er zijn nog enkele pekken beschikbaar voor zondag 12 juni 2022 van 13.00-16.00uur. Aanmelden via mail: marly(punt)ordner(at)gmail(punt)com
 
De dag ervoor, 27 augustus, Dongen (NB). Ik publiceer bewust geen agenda om de organisatoren van de lezingen de kans te geven om te putten uit hun eigen netwerk. Pas als ze de tent niet vol krijgen doe ik.hier een beroep op forumleden om ook te komen

Mike
 
Mike, weer bedankt ! Onze zoon wil volgende keer ook weer mee.

Als je info over 12 stappenplan in Koudekerke hebt, hoor ik het graag
 
Woensdag 12oktober komt Mike Donkers naar Haarlem.

Mike geeft lezingen gebaseerd op de situatie van nu. Hij omschrijft het als volgt:

“Werk aan jezelf. Bevrijd jezelf van je wrok, angsten en boosheid.

Verwacht een politieke en spirituele herfst storm.

De wind neemt toe in september, maar zal in alle hevigheid gaan waaien in oktober.

Alles gaat samenkomen in deze storm: de waarheid over de verkiezingsfraude in Amerika,over de ‘pandemie’ ( in elkaar geknutseld in de Oekraïne en via China wereldwijd in omloop gebracht), corruptie, landverraad, pedofilie, kinderhandel. Alles zal in één klap naar buiten komen.

De Deep State is in paniek en gaat voor chaos zorgen. Ze proberen een nucleair incident uit te lokken.

Het zal echter alleen maar bijdragen aan een versnelde ontwaking van de massa, The Great Awakening. “

Graag aanmelden via mail: aanmelding_spreker(at)proton(punt)me , met in het onderwerp de datum 12 oktober. Aanmelding is definitief na betaling van €15.

De lezing gaat door bij minimaal 20 aanmeldingen. Max aantal deelnemers is 40.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.485
Berichten
509.631
Leden
8.641
Nieuwste lid
Sergiokef
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan