Lezing zuren en basen 7 maart 2013 van Mike Donkers ( aka fatsnotbad )

Prachtig gesproken Mike!

Voor mij was dit de 1e lezing en ik had mn nicht meegevraagd en die was weer met een vriendin naar Schildwolde gekomen.

Ik was erg benieuwd wat die er van vonden en beiden zijn dus ook heel erg enthousiast

geworden door wat Mike heeft verteld.

 
@wilma2109 ik lees nu het bericht van jou.

Ik was er ook met nog 4 mensen, waar zat jij?

Ik was degene die vroeg hoe Mike op Weston Price zijn "pad" kwam........

Ik vond de lezing meer nieuwe info bevaten dan de laatste keer, maar dat komt wellicht omdat ik er al meer over gehoord/gelezen heb.

Grappige vond ik wel de opmerking over de ark van noach en de titanic, op datzelfde moment dacht ik dat deze revolutie, in beeld bij mij de ark van noach is, degene die bereid is in de spiegel te kijken gaat mee op reis ;-)

Rateltje

 
Hoi Rateltje zwart haar en groot?, ik was degene die naast 'Kleikracht' zat.

Nu weet je t vast wel wie ik ben, toch?

 
Oh en dit was dus mijn 1e lezing van Mike en lees al een tijdje mee enz, maar idd ook ik heb verrassende dingen gehoord.

 
@wilma2109 Nee die met dat zwarte haar kwam ook uit Winsum, ik zat er naast, groen/bont sjaaltje

Maar ik heb een idee nu :)

grappig dat je steeds meer mensen treft die een "andere' visie hebben

 
Jammer dat ik je zo niet meer voor de geest kan halen!

Ben jij ook van plan om begin april weer naar Schildwolde te gaan?

Als Mike daar ook weer komt.

Ik had mn nicht dus meegevraagt en die zei meteen al tegen mij dat ze dan ook graag weer van de partij wil zijn.

Mijn nicht is degene die vertelde over dat ze onwel werd in de sportschool.

 
ja die kan ik me wel voor de geest halen, koffierij, suikervrij, maar wel koolhydraten.

Ik kom dan vast en zeker, vind het zeer boeiend al zijn sommige dingen bekend en andere lijken vanzelfsprekend te voelen.

Jammer vind ik wel dat de gezond verstandavonden naar de zondag verhuizen.

Over een tijdje hoop ik hier in drenthe zelf (een) avond(en) met mike en/of anneke te organiseren.

Mijn doel is alleen ouders van kinderen betrokken te krijgen, wordt alleen op dit moment op mijn werk wat lastig gezien de economische perikelen.

Kinderen zijn the next generation.

Wie weet iets later dit jaar.......... duimen dus.

Eerst kijken of er een aantrekkelijke manier is mensen betrokken te krijgen, vaak is dat op ervaring of herkenning qua ziekte en/of symptomen.

 
Nu weet ik ook wel weer wie jij bent! Alleen je gezicht niet.

Maar zou wel leuk zijn als je dat in Drenthe kunt opzetten.

 
Helaas was Angela niet van de partij :roll: Maar goed te lezen dat het zo leerzaam was!

In mei hoop ik er wel bij te zijn!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan