Lezing Papendrecht

Webmaster

New member
Forumlid Bastiaan organiseert op vrijdag 2 maart een lezing met mij als spreker in zijn praktijk SelfMatters in Papendrecht, www.selfmatters.nl. Deze begint om 19.30 u en de entree is 10 euro. Opgeven bij bastiaan@selfmatters.nl. Als het een succes is gaan we hier een regelmatig terugkerende gebeurtenis van maken, dus allemaal komen!

Mike

 
Dan mss een verzamelplaats afspreken en gezamelijk verder rijden, een idee?

 
Dat is erg lief, maar dan moet ik nog iemand vinden die met mij mee wil. En het kost veel tijd en energie om hier 's avonds nog naar toe te gaan. Ik ga dan liever wat dichterbij.

 
Ja daar zit wel wat in, zeker als het laat wordt en dan nog terug..

 
Ik ben geboren in Alblasserdam, dorpje naast Papendrecht, ben er goed bekend.

Aagje

 
Vrijdagavond is voor mij nooit zo'n optie, omdat ik de dag erop vroeg moet werken. Tegen de tijd dat jij begint te spreken, lig ik al bijna in bed ;)

Was het anders geweest, zou ik er alsnog goed over na moeten denken, omdat ik enigszins terughoudend ben met meeting-achtige praktijken.

 
Ik woon in Rotterdam, dus Papendrecht is goed te doen voor mij. Zal zeker kijken of ik kan komen. Maar eerst naar de Weston A. Price dag op 11 februari! :D

 
De informatieavond van afgelopen vrijdag was echt super. Het was voor mij de eerste informatieavond en het smaakt naar meer! Voor mensen die nog niet naar een informatieavond zijn geweest, ik raad het echt aan. Elkaar persoonlijk ontmoeten en Mike horen spreken is heel inspirerend en leuk. Thanks voor de fijne avond Mike en Bastiaan! :)

 
Hoi Dirtsa,

Heb je al aanmeldingen voor de kennismiddag op 5 juli?

Begint het al storm te lopen?

 
Louise,

Was ook super om met jou uitgebreid kennis te maken. Dank voor het compliment! Mijn dank gaat eveneens uit naar Bastiaan voor het mogelijk maken van deze avond. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Mike

 
En herhalingen zullen volgen.

Ik vond het zelf ook zeer geslaagd en heb al zin de volgende keer!

 
Alle posters en flyers rondgebracht, artikel in ons dorpsblad, krijg veel complimenten...maar aanmeldingen? nauwelijks nog...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.667
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan