Lezing basen zuren 19 Februari van Mike Donkers ( aka fatsnotbad )

G

Guest

Guest
Vanavond ga ik weer een lezing bijwonen van Mike, en was eigenlijk benieuwd wie er nog meer naar de lezing komt. Altijd leuk om zo formuleden te ontmoeten!

Misschien tot vanavond.

 
mijn zus (geen forumlid) en ik.

en misschien nog iemand als er iemand afbelt :)

 
Jeff en cham, stellen jullie jezelf vanavond wel voor? Het lijkt me leuk om eens gezichten bij de namen te hebben...

Mike

 
Mike,

We stellen onszelf vanavond zeker voor! Lijkt me leuk om een klein babbeltje over het forum te kunnen hebben.

Leuk dat er meerdere forumleden bij zijn vanavond. Tot straks!

 
wie kan mijn het adres geven in driebergen

ben mijn mail kwijt en heb het adres niet op geschreven

lekker handig

maar niet heus

 
Liesbet Muijlwijk, info@sjamoni.nl, 0343-755377

moet je zelf maar even bellen ik zie geen adres staan

 
Bizzkwiekje, was jij er gisteravond ook? Ik heb van het forum alleen Marijan, Jeff, Cham en Jenneke gezien. Was een toffe avond gisteren!

Mike

 
hey Mike, ja ik was er undercover hahaha. Nee, je noemde me Jenneke... ik had het pas later in de gaten toen mijn vriendin opmerkte dat je me Jenneke noemde. Ik riep nog dat ik Lucy heete maar dat hoorde je niet. en wou je niet in verlegenheid brengen. Maar Bizzkwiekje heet LUCY.

:oops:

 
Maakt niet uit. Ik vond het ook een toffe avond. En wat onderbouw je je argument goed man. Mijn vriendin was ook helemaal blij met de info.

Laat me nog even je email achter dan kan ik je mijn adres geven om de papieren op te sturen.

Misschien voor de volgende keer, als je een lezing geeft en ik of andere kenners zijn er ook, vind ik het geen probleem om dit kenbaar te maken. Dan kunnen mensen ook vragen stellen aan diegene die al wat langer met Waps bezig zijn en kan jou weer wat ontlasten. Ik deel graag mijn ervaring... en wellicht andere kenners ook.

Gewoon een ideetje...

 
ja, zoals altijd weer een goede avond. Het zuur/basen verhaal wordt mij steeds duidelijker. Vroeger at ik vlees weleens met het gevoel dat het misschien niet juist was en nu kan ik ten volle genieten van dat vlees. Hoe mooi kan je het hebben.

Thuis zijn ze er ook blij mee, ik laste vroeger nl weleens 1 of 2 vleesvrije dagen in de week in vanwege zuur/basenverhaal. Ik heb jou op het juiste moment ontmoet Mike zodat we hier niet doorgeslagen zijn naar vleesvrije voeding :D

 
Leuk ook om te weten wie Jeff en Cham zijn en Lucy. Goed idee trouwens, Lucy. Ik heb mijn buurvrouw Kaia gisteravond al mijn "afgrijselijke" ochtendshake citroen, olijfolie, lever enz. doorgegeven.

 
Lucy, nu weet ik waarom ik je verwarde met jenneke: jullie zijn allebei voorstanders van de Buteyko-methode! Je hebt me gisteravond hierover aan het denken gezet. Ik kom hier nog op terug!

Mike

 
Eensgeliks leuk jullie ontmoet te hebben :)

De lezing was top Mike! Nogmaals dank.

Het lijkt me trouwens heel leuk een wapf-forumdag, ben namelijk erg benieuwd naar andere forumleden...

 
Ben wel een beetje 'jaloers' op jullie :lol: Ik zit te ver weg....

Maarrrrr gelukkig is er het WorldWideWeb!

 
Jeff heeft het gisteravond opgenomen. We hebben vooraf toestemming gevraagd en het mag op het internet worden geplaatst! Kan dus nooit echt lang duren voordat je het ergens kunt downloaden! Angela, waar woon jij ook alweer? Ik spreek tegenwoordig in zo'n beetje elke uithoek van het land!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.518
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan