Levertraan capcules

De vloeibare komt normaal gezien goedkoper uit dan de capsules. Ik heb de vloeibare combo met X-factor boterolie, maar die zie ik nu niet staan, wel die in capsule vorm en nog een paar nieuwe smaken.

De boterolie werkt synergetisch met de levertraan dus ik vind het best om beide in te nemen.

 
Hier info over de levertraan en boterolie/levertraan.

Ik zou gewoon de vloeibare vorm kopen, is veel goedkoper dan capsules.

Lia

 
je kunt deze, als je nog niet gewend bent aan de smaak, innemen met lepeltje honing, of meteen na de lepel levertraan. dan is het te doen hoor.

 
Als ik het goed begrijp, dan zou ik een fles levertraan moeten bestellen en een fles boterolie. Moet je dit dan op 1 lepeltje samenschenken en daarna innemen? En hoe is de verhouding?

 
je hebt ook levertraan met boterolie hoor. Butteroil/fermented cod liveroil. Deze heb ik altijd.

 
Ik zie er ook een met kaneel, is die ook ok? Volgens mij help kaneel bij het normaliseren van je bloegsuikerof zo iets, misschien niet zo gek voor mij als diabeet. Maar eigenlijk zoek ik de gene die het beste is voor als je zwanger wilt worden, want dat is een van mijn doelen.

 
Nou heb ik dus de combo levertraan/boterolie met chocola smaak want dat was de enige combi die er was. Moet ik daar ook 2 theelepels van nemen of is de dosering weer anders?

De chocola is dus een beetje cacao poeder en een beetje vanille poeder en een beetje stevia en silica, of heb ik nou lekker een verkeerde gekocht :p

 
Lijkt mij echt niet lekker, ik vind chocola totaal niet passen bij levertraan. Eigenlijk begrijp ik ook niet goed de gedachte erachter. Ik snap wel dat jij dit niet bewust hebt gedaan hoor.

How is de smaak?

 
beetje vis achtige chocola of net andersom. Maakt niet uit gewoon innemen en doorslikken.

 
@Kavana: Er zijn ook andere sites die de levertraan met boterolie combo verkopen. Deze bijvoorbeeld :). Maar deze is geloof ik wel duurder.

 
Vandaag heb ik de levertraan geprobeerd en ik vond hem helemaal niet stinken of dergelijke. Goed in te nemen naar mijn mening. Ik heb de blue ice fermented cod liver oil met kaneel.

 
Quote:
Ik zie er ook een met kaneel, is die ook ok? Volgens mij help kaneel bij het normaliseren van je bloegsuikerof zo iets, misschien niet zo gek voor mij als diabeet. Maar eigenlijk zoek ik de gene die het beste is voor als je zwanger wilt worden, want dat is een van mijn doelen.


Dan vind je dit denk ik wel een interessant artikel!

 
Wij hebben pas die chocolade versie binnen en die is prima te doen. Eerst hadden we de normale versie en daar ben ik eigenlijk al wel aan gewend maar voor mensen die het echt heel erg moeilijk vinden is dat wel een uitkomst. Hoewel het wel 3-4 euro duurder is per potje maar is nog te overzien. We hadden het gekocht trouwens omdat de normale versie minstens nog een maand op zich laat wachten en bij ons is hij nu net op gegaan.

 
De combinatie levertraan/boterolie in de fles kan ik nergens vinden, alleen maar de levertraan apart in de fles en de boterolie in de vorm van capsules. Iemand een idee hoe dit kan of kijk ik echt niet goed?

 
@Cham,

Het klopt dat je de combinatie niet kunt vinden, het staat er op dit moment niet op.

Dan hebben ze het waarschijnlijk niet op voorraad.

Je kunt even een mailtje sturen of gewoon even bellen met vitavie dan hoor je vanzelf wanneer het weer binnen komt.

Of je koopt de levertraan en de boterolie los, doe je er ook 2x zo lang mee.

Lia

 
Producten van Green Pastures die boterolie bevatten zijn momenteel moeilijker leverbaar. Het bedrijf schrijft hierover het volgende:

High Vitamin Butter oil will start to roll into completed stock by late July or first wk of August. There will continue to be a shortage of on products that use this as a main ingredient.

High Vitamin Butter Oil is not the same as Ghee or other grass fed butter oils. There is a specific grazing protocol to maintain product intent. It is not just 'green grass'. As a result of our focus on quality product there have been times in the past, as now, that we have had to endure a shortage. High vitamin Butter Oil is not made with any old 'green grass'. And there is no magical switch that can be turned on and off as demand dictates. We hope to have all caught up and back to normal by late summer.


Ook Willem van Vitavie geeft aan dat er enige levertijd is:

Momenteel wachten we op een nieuwe levering vanuit Amerika. Het duurt ongeveer nog 3-4 weken alvorens de Blue Ice Royal in gelvorm (zonder smaak) weer leverbaar is. Als variant hebben we de gelvorm met Chocolade smaak of de keuze uit capsules.

In de tussentijd kunt u uw keuze maken uit chocolade of capsules.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan