leverreiniging op basis van dierlijk vet en zuur?

eli

New member
heb deze vraag net ook in een ander topic geplaatst, maar kun je ook je lever reinigen op basis van slagroom of boter in combinatie met citroen of appelazijn?

 
Synchroniciteit: ik heb vandaag naar mijn idee ondervonden dat je vraag bevestigend beantwoord kan worden. Zuur en vetcombis kunnen zeker tot gevolg hebben dat de lever zichzelf gaat uitknijpen. Hier heb ik daarover mijn vermoedens beschreven (ik werd misselijk en daarna kwam de ontlading gelukkig): https://www.fatsforum.nl/topic/hoeveel-vet

 
alleen ik vraag mij af of er op deze wijze ook gal/leverstenen los kunnen komen?

 
Er kunnen altijd stenen loskomen, maar je redt het niet alleen op voeding! Je zal grondig moeten reinigen. Er zijn geen korte routes na jarenlange vervuiling. Ook al deden we dat onbewust, we zullen hier nu bewust mee om moeten gaan!

 
Maar wat maakt dat de leverreiniging zo grondig is? Kun je de stuwing van het drankje niet ook verkrijgen door dagelijks vet met zuur te eten en er dan bitterzout bij te nemen? Of is het specifiek de olijfolie die het stuwende effect heeft?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan