Leverreinigen en bijnieruitputting

johng

New member
Hoi!

Ik ben begonnen langzaam meer volgens wapf te eten.

De afgelopen dagen ben ik meer vetten gaan eten: gehakt,ghee,geiten graskaas.

En ik heb twee keer per dag een theelepel bitterzout door mn water gemengd

Sindsdien zijn mijn ogen bloeddoorlopen en heb ik een steek bij mn linker schouderblad.

Ik heb last van zware bijnieruitputting.

Ik heb gelezen dat het onverstandig is om een lever reiniing te doen als je ernstige bijnieruitputing hebt.

Geldt dit ook voor bitterzout als milde reiniging?

Ik heb het idee dat mijn lever wel wat ondersteuning kan gebruiken( vanwege mijn ogen en schouderblad)

Als iemand een advies heeft hoor ik het graag!:)

 
Bij ogen en schouderblad moet ik inderdaad ook gelijk aan de lever denken. Je zou weleens enorm kunnen opknappen van een aantal lever flushes.

Ik weet niet of het wel zo onverstandig is om leverflush te doen met bijnieruitputting. De flush zelf geeft inderdaad wat stress, maar dit is niet van lange duur.

Een verstopte lever en galblaas geeft je echter 24 uur per dag stres. Je zult hoe dan ook de lever moeten reinigen. Je kunt dan jarenlang lopen klooien met de milde leverreiniging, mariadistel of andere middeltjes voor de lever, maar die zullen het bij lange na niet halen bij de echte leverflush.

Ik weet verder niet hoe het verder met je gezondheid is, dus je zult zelf de keuze moeten maken om het wel of niet te doen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.628
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan