Lever heeft moeite met ontgiften, vooral s morgens voor 12 uur

Angela

New member
Ik heb s morgens echt moeite met fit zijn en er fit uitzien.

Mijn ogen stralen tot 12 uur niet...

Wat kan ik doen om mijn lever een handje te helpen ontgiften?

 
Ter ondersteuning kan je de milde/kleine reiniging doen. Volgens mij is deze officieel een uitgeperste citroen, twee eetlepels olijfolie en twee eierdooiers. Op nuchtere maag en een half uur daarna zeker niets eten. Persoonlijk doe ik het met grapefruit en 50mg olijfolie en twee eigelen. Erg vullend en ik kan er uren op vooruit.

 
De een ervaart het als zeer machtig en kan daarna niets meer eten, de ander draait er zijn/haar hand niet voor om en kan spoedig daarna gewoon eten. In ieder geval is het raadzaam om zeker een half uur na inname van dit mengsel pas te eten.

Mike

 
Mettertijd wil ik dit eens gaan eten. Moeten jullie daar extra van naar de WC? Als ik dit ga doen blijf ik zowiezo thuis (zie endeldarmschade).

Ik wil mettertijd ook graag een keer een koffieklisma doen. Maar allebei tegelijk? In mijn geval lijkt het me beter of/of en niet en/en. Ik vraag me alleen af waar ik mee zal beginnen, of maakt dat niet uit. Heeft iemand ervaring met 2 dingen tegelijk?

 
Liesje,

Vanwege jou zeer specifieke klacht blijft dit een individuele kwestie, waarvan je pas weet of het tot extra ontlasting leidt als je het zelf uitprobeert. Er is geen algemeen antwoord te geven als er sprake is van dergelijke specifieke klachten!

Mike

 
Ja Mike, mee eens, maar maakt een leverreiniging nog wat waar ik mee begin? Een koffieklisma of een milde reiniging? Heeft het ene meer effect dan het andere of is dat ook individueel?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan