leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Neem je het nu op voor deze gestoorde vrouw? Ik vind het ook totaal geen leuk bericht. Het bewustzijn van sommige forumleden is kennelijk ook onderhavig aan de nodige verbetering.

Mike
 
Neem je het nu op voor deze gestoorde vrouw? Ik vind het ook totaal geen leuk bericht. Het bewustzijn van sommige forumleden is kennelijk ook onderhavig aan de nodige verbetering.

Mike
Uit het bericht van het AD > Mensen hebben een kort lontje en reageren vreemd. <
Dat de vrouw gestoord is lijkt mij ook toe, maar zou het korte lontje en vreemde gedrag wellicht van een of andere injectie kunnen komen?
Om mij heen en in het verkeer merk ik het zelfde, gestoorde, gedrag op.
 
Neem je het nu op voor deze gestoorde vrouw? Ik vind het ook totaal geen leuk bericht. Het bewustzijn van sommige forumleden is kennelijk ook onderhavig aan de nodige verbetering.

Mike
Natuurlijk niet.
Mensen geen mogelijkheid geven om een toilet te bezoeken is het resultaat van van de absurde Corona maatregelingen.
Uiteraard is dat niet leuk en schrijnend.
Dit is ontmenselijking en mag best bewust gemaakt worden.
 
Natuurlijk niet.
Mensen geen mogelijkheid geven om een toilet te bezoeken is het resultaat van van de absurde Corona maatregelingen.
Uiteraard is dat niet leuk en schrijnend.
Dit is ontmenselijking en mag best bewust gemaakt worden.
En het is zeer menselijk om demonstratief tegen iemands gevel aan te schijten? Volgens jou had het ook nog door de brievenbus geduwd mogen worden. Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Ben je nou zo dom.of doe je alleen maar zo?

Mike
 
En het is zeer menselijk om demonstratief tegen iemands gevel aan te schijten? Volgens jou had het ook nog door de brievenbus geduwd mogen worden. Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Ben je nou zo dom.of doe je alleen maar zo?

Mike
Het is duidelijk dat je mijn sarcasme niet begrijpt.
Ik laat het hier verder bij.

Fijne dag verders
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan