leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Sommige dingen zijn inderdaad dubieus, maar andere dingen zijn niet te bevatten, zoals die Troy die ineens verdwijnt en aan de andere kant van de brug staat. Volgens mij moet je daar zelf bij geweest zijn om het te geloven.

Mark
 
Aan de andere kant staat een dubbelganger.
Er is geknipt in de video qua tijd want de brug gaat van volledig omhoog naar een half open stand, genoeg tijd om bovenlangs naar de overkant te rennen.

Een camera die de dubbelganger in beeld heeft van stilstand tot weer terug is er natuurlijk niet..
Wat zijn jouw opties?
 
Dat bedoelde ik met dat je erbij geweest moet zijn, want dan zou je hem toch moeten zien weglopen/rennen? Dan zou iedereen in het complot gezeten moeten hebben, want anders zou iemand het toch gezien en gezegd moeten hebben.

Dynamo had ook zoiets in een platenzaak. Fans achtervolgden hem en POEF ineens istie weg en blijven z'n kleren achter.

Ik wil het wel een keertje live meemaken.

Mark
 
Als ie bij de brug verdwijnt staat een groot deel met de rug naar hem toe.
Een ander deel zijn mogelijk acteurs, mensen zijn makkelijk te beïnvloeden en zullen in de gespeelde verbazing van anderen meegaan.

Door het glas zal een variatie hierop zijn:

Hoewel ie waarschijnlijk een omweg neemt, of een combinatie:


Sorry maar ik vind dynamo een naar figuur. (buiten de show misschien een aardige man, geen idee)
Vooral met de manier waarop ie dit soort trucs doet:


Er zijn genoeg trucs waarvan ik nog geen idee heb hoe ze werken hoor.
Live meemaken lijkt me leuk, maar dan wel op een locatie die ik een paar minuten van tevoren uitkies.
 
Jeff Foster legt in iets meer dan 7 minuten uit waarom dat krampachtig 'in het nu' willen zijn een illusie is, want als je gefrustreerd bent omdat je niet meer 'in het nu' zit is dat evengoed in het nu zitten. Je kunt niet niet in het nu zitten! Kortom, je bent al verlicht:



Mike
 
Het Witte Huis nadat Trump tot nieuwe POTUS is verkozen:

https://desertpeace.files.wordpress.com/2015/09/unnamed-41.jpg
 
3imQFJR.jpg


Mike
 
Bang
Jij bent bang.
Ik ben bang.
Jij bent bang om dood te gaan in de oorlog in jouw land. Ik ben bang dat je die oorlog meeneemt naar het mijne.
Jij bent bang dat de grenzen voor je neus zullen worden gesloten.
Ik ben bang dat er veel mensen met verkeerde bedoelingen hier naar toe komen.
Jij bent bang dat je niet welkom bent in Europa.
Ik ben bang jij mijn cultuur niet zult begrijpen.
Jij bent bang dat je nooit meer terug naar je huis kunt.
Ik ben bang dat je nooit meer terug naar huis wilt.
Jij bent bang dat wij je niet willen helpen.
Ik ben bang dat jij de hulp niet zult waarderen.
Jij wilt vast niet dat ik bang ben.
Ik wil ook niet dat jij bang bent.
Laten we er dan samen voor zorgen dat onze angsten ongegrond zijn.
Met dank aan Miranda vd Hoek
foto van Stichting Voedselbank Maassluis.
 
http://www.collective-evolution.com...te-of-matter-the-non-physical-is-indeed-real/

“A fundamental conclusion of the new physics also acknowledges that the observer creates the reality. As observers, we are personally involved with the creation of our own reality. Physicists are being forced to admit that the universe is a “mental” construction. Pioneering physicist Sir James Jeans wrote: “The stream of knowledge is heading toward a non-mechanical reality; the universe begins to look more like a great thought than like a great machine. Mind no longer appears to be an accidental intruder into the realm of matter, we ought rather hail it as the creator and governor of the realm of matter. Get over it, and accept the inarguable conclusion. The universe is immaterial-mental and spiritual.” – R.C. Henry, Professor of Physics and Astronomy at Johns Hopkins University , “The Mental Universe” ; Nature
 
Het verhaal was altijd dat planten zich niet kunnen verdedigen omdat ze altijd maar op dezelfde plek staan en van zichzelf bewegingsloos zijn en dat ze daarom ter verdediging o.a. antinutrienten maken. Nu blijkt er toch een plantensoort te zijn die zich kan verplaatsen: 20 meter per jaar gemiddeld: http://www.bbc.com/travel/story/201...tter&utm_medium=post&utm_term=Ecuador,walk,trees&utm_campaign=Forests&__surl__=IgSTv&__ots__=1451411636368&__step__=1
 
Ik denk dat dit ook een gemankeerde topic is (ik zie maar 1 bericht), maar desalniettemin:

http://trumpdonald.org

:)
Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan