leuke filmpjes, berichtjes e.d.

leuk filmpje is niet helemaal de juiste benaming maar past hier wel denk ik:
http://www.niekzervaas.nl/Niek_Site/Welkom_-_Welcome.html

Niek Zervaas is een bijzondere jongeman met een zware handicap.
Hij spreekt niet. Zijn ouders hebben echter een methode gevonden om Niek te helpen communiceren. De link hierboven is zijn website en daar kun je zijn film zien en ook zijn gedachten lezen die hij via een letterbord heeft kunnen doorgeven.
Heel mooi wat hij te vertellen heeft.
 
hoi Mike die variant doet het bij mij ook niet.
Jij en Tanja hebben misschien dezelfde configuratie / URL-structuur, maar ik heb al een link die het bij mij wel doet:
 
Ik moet ook wat veranderen aan de URL om de filmpjes te zien op m'n laptop. Op m'n iPad zal het denk ik wel meteen werken.

Mark
 
Lievergezond,

Dat is ook de eerste die ik postte. Ik zit nu achter de PC en hier doet-ie het inderdaad ook niet. Ik denk dat YT een andere URL geeft als je je mobiel gebruikt. Hoe dan ook, bekijk een link die wel werkt, zeer de moeite waard!!

Mike
 
Waar ligt de grens tussen een illusie en bedrog?

Wat mij betreft is alles wat je op een podium kan doen knap en leuk.
Dat er acteurs in de zaal zitten die soms meedoen is onderdeel van de illusie.

Dat een zakkenroller van te voren een telefoon omwisselt van iemand in het publiek die een paar drankjes op heeft: zeer twijfelachtig


Soms is de "voorbijganger" ook een acteur,
soms wordt er zelfs geknipt en geplakt. Pas nog een video van een "illusie" op straat gezien waarbij een klok ineens een half uur verder stond terwijl er in de video 15 seconden voorbij was gegaan..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.805
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan