leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Dit vind ik nou een leuk bericht in de Telegraaf. Ze doet KZZ in water en drinkt bottenbouillon en rauwe melk. Ze eet wel wat chips, nou ja moet kunnen. Over chips gesproken: ik heb er geen of veel minder behoefte aan dan jaren terug.

Gelukkig is er een deskundige gevonden die weet te vertellen dat het allemaal risico's met zich meebrengt.
 
Het had de gschiedenis moeten zijn. Ik kon het nog verwijderen.
Geschiedenis van de drogisterijen | Ambachtelijke zalven

Ik kom uit Haarlem en bekenden van school woonden er naast met een groentenwinkel.
Vroom en Dreesman zat er naast en er boven. deze drogisterij is uniek en heeft nog zo,n ouderwetse uitstraling, zowel binnen als buiten. Zo,n mooie GAPER aan de gevel.
Ook hun produkten zijn heel erg puur.
 
Laatst bewerkt:

Een wichelroede moet je voelen. KUN je voelen.
Je loopt ermee door het veld en waar de aardstralen zijn voel je de wichelroede naar beneden trekken. De trek is sterk. kan niet missen.
Leuk om eens mee te maken. Niks geen poespas.
Het werkt.
 
ik denk het wel. moeten ze er wel zijn. Voor zover ik weet lopen er op de stranden mensen te zoeken naar spullen die onder het zand verstopt zitten. Woon je daar?
 
  • Wow
Waarderingen: Surv
Manspreading.

De zitplaatsen in de bus zijn erg krap. dat betekent dat je als vrouw maar de helft van de stoel kunt gebruiken als de mannen niet een beetje inschikken.
Ik maak het vaak mee.
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Manspreading.

De zitplaatsen in de bus zijn erg krap. dat betekent dat je als vrouw maar de helft van de stoel kunt gebruiken als de mannen niet een beetje inschikken.
Ik maak het vaak mee.
Manspreading - waarom ?

Citaat uit MSN artikel:
  • Testikels: De testikels bevinden zich in het scrotum, dat zich tussen de benen bevindt. Door de benen te spreiden, wordt het scrotum gekoeld en gecirculeerd, wat belangrijk is voor de gezondheid van de testikels.
Daarom dus.
Het moge duidelijk zijn dat alle andere redenen grotendeels bullshit zijn.
Je kan moeilijk verwachten van mannen dat zij hun gezondheid en welbevinden opofferen voor een ander.
Bredere stoelen voor mannen, of gewoon geen stoelen maar bredere banken zouden goede opties zijn, maar waarschijnlijk niet passend in het huidige op mannen castratie en op man-vrouw conflictsituaties uitzijnde narratief.

Hoort dit onderwerp bij leuk filmpjes, berichtjes Romagi ? Beetje woke soms ? :unsure:
 
Ik vond dit wel grappig ja. kwam het toevallig tegen. Echt een onderwerp waar niemand het over heeft. Commentaar op de mannen is weer eens iets anders dan commentaar op vrouwen.
Ik reis met openbaar vervoer.
 
Ik vond dit wel grappig ja. kwam het toevallig tegen. Echt een onderwerp waar niemand het over heeft. Commentaar op de mannen is weer eens iets anders dan commentaar op vrouwen.
Ik reis met openbaar vervoer.
Ga toch - elektirsch ? - fietsen.
Wel helmpje op doen hè.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.429
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan