lekkerste shake ever

G

Guest

Guest
Na een crash van het eten van teveel koolhydraten ben ik eens gaan nadenken wat ik kan eten of drinken om te zorgen dat ik heel veel vetten op een lekkere manier kan innemen s'morgens om later op de dag een koolhydraat hikup te voorkomen.(die heb ik niet meer gehad sinds 3 weken)had gisteren geen andere keus dan koolhydraten te eten. En aangezien ik verslaafd ben aan koolhydraten, had ik vanmorgen weer behoefte. Dit kwam ook omdat ik niet genoeg vetten had gegeten dus vandaar dit receptje.

1 eetlepel cocos olie

1 eetlepel ghee

1 eetlepel roomboter

2 eetlepels amandelmeel

1 heel ei

2 lepels creme fresh

verse rauwe melk met het laagje slagroom er nog op

1 eetlepel honing

beetje vanille extract (biologisch)

beetje kaneel

alles samen mixen en smullen maar

heeeeeeeerlijk

 
dat klinkt 'vet' cool. 8)

Ik zou er dan nog een citroen en olijfolie bij doen. (leverdrankje)

 
ja ik was de olijfolie vergeten te benoemen maar de citroen had ik niet aangedacht. Kan er ook nog wel bij. hoor graag of er mensen zijn die de shake eens willen proberen.

 
Ik mis de hoeveelheid melk om de juiste verhouding een beetje te krijgen. Je kunt zeggen 'naar smaak' of 'naar behoefte', maar dan lukt het niet erg denk ik.

 
Om de vetten een beetje op te lossen roer ik er eerst wat warm water door. en dan voeg ik 200 ml melk toe. Heb het nu ook met wat cacau geproefd en dat smaak ook heerlijk. Ik heb de citroen sap ook geprobeert maar vind ik niet lekker dus drink ik die appart er vlak voor of vlak er na. Zelfs mijn dochter van 14 vond het lekker en dat zegt wat hahaha.

 
ALs ik smorgens mijn liver oil op heb en mijn favoriet om de dag te beginnen een avocado met een shake, dan heb ik al 10 soorten vetten binnen nog voor de dag goed en wel begint en dat vind ik zo kikken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan