LED

Wil iemand mij eens uitleggen wat er met de koelkast is? Want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook hier mij iets duidelijk moet worden wat de afgelopen 8 jaar totaal niet is binnen gekomen en nog steeds niet binnen komt. Dat er 8 jaar allemaal hintjes worden gecommuniceerd zonder dat ik daar enige betekenis aan kan koppelen wat er nou gaande is en er gewoon echt geen informatie ik me hoofd verwerkt kan worden laat staan dat ik begrijp wat op te nemen behalve dat ik me volledig buiten mezelf voel staan. Wie gaat me nou uitleggen waar iedereen mee bezig is?

Butterfly voelt zich niet goed in het bijzijn van de koelkast. Dat is alles.

Vind je dit grappig? ik neem het wel serieus en jou - jij mij niet kennelijk - tja een grapje kan maar dit is niet om te lachen. 😢

Led's celebrate ik neem een wijntje heb wel weer genoeg stress gehd vandaag.
Je bent zelf behoorlijk elektro magnetisch. Je bent een Vaste relatie aangegaan met de led in je koelkast waarvan je door anderen aan laat praten dat het schadelijk is.
Ik haal meer informatie uit communicatie. En dit heeft meer weg van een kakelhok wat de samenwerking helemaal niet te goede komt. En wat heeft de opening van dit topic met augustus te maken?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.721
Leden
8.716
Nieuwste lid
RamonDelats23
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan