Lay

Lay

New member
Eindelijk dan zal ik mij ook even voorstellen. Ik 'volg' het forum al geruime tijd en heb dus ook een beetje het idee dat ik jullie ken... heeeeeel raar is dat. Dirtsa, DenniS, Repelsteeltje (Rapunzel ;)), noem maar op. Fatsnotbad (Mike) en M.G.K. (Peace... echte naam weet ik niet) zijn de enige twee die ik reallife ontmoet heb op de Westonpricedag 31 maart! Anyway... ik dacht... ik meld me ook maar eens aan aangezien ik al zoveel interessante dingen heb gelezen. Ik vond dat ik dat verplicht was :). Verder heb ik niet veel te vertellen. Ik ben vooral érg geinteresseerd in voeding. Had een tijdje last van een te snel werkende schildklier (niet volgens mijn bloeduitslag, wel volgens mijzelf), maar dat gaat momenteel beter heb ik het idee dankzij Mike zijn tip Adrenanorm. Verder neem ik iedere ochtend MSM poeder sinds een tijdje en heb het idee dat dit een zeer sterke ontgifter is, heel goed spul. En drink ik soms rauwe melk, probeer ik weleens orgaanvlees (ja, smerig, maar krijg het toch weg), eet ik veel vetten, groenten etc, maar heb ik wel nog moeite om mijn lekkere zuurdesemboterham uit mijn voeding te laten. Oh ja, heb ook waterstofperoxide in huis, maar met de msm was dat te heftig. En ik heb ook gefermenteerde levertraan, maar die vergeet ik vaak te nemen. Is dat eigenlijk ook belangrijk nu het zonnetje weer begint te schijnen? En jodium... is dat ook aan te raden bij een te snel werkende schildklier (volgens mij werkt hij nu weer redelijk normaal, maar toch).

Anyway... ik zal niet heel vaak schrijven op het forum ben ik bang, maar lees dus wel vaak mee!!! Dank voor alle goede info!

Lay

 
Welkom hoor, en ik vind het altijd leuk als mensen zich even voorstellen. Als je wat te melden of te vragen hebt dan schrijf je vast wel. We kunnen altijd van elkaar leren.

 
Welkom hier! :)

Ik ben ook heel benieuwd naar meer info over jodium. Ik heb van iemand anders weer gehoord dat een correctie op het jodiumgehalte het best via de huid kan gebeuren omdat de huid dan opneemt wat het nodig heeft.

 
Is dat zo bij Jodium? Ik dacht bij magnesium, maar nu google ik net en zie dat het ook zo bij jodium is inderdaad. Dus voortaan jodium in mijn bad gooien...???

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.773
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan