Lauricidin

Micave

New member
Wie heeft op dit forum ervaring met Lauricidin? Dit is wat vitavie erover schrijft

Quote:
Lauricidin is een zuivere vorm van monolaurine, een natuurlijke component in moedermelk en kokosolie. Lauricidin is een voedingssupplement dat de algehele gezondheid verbetert: Het ondersteunt het afweersysteem door het lichaam te helpen bij het tegen gaan van bacteriën, schimmels en virussen. Lauricidin reguleert daarnaast de darmfunctie en doodt daarbij de goede bacteriën niet.


En wanneer je de klantenervaringen op amazon.com leest zie je dat het best wel wat doet. Hele heftige reacties zelfs bij sommigen.

http://www.amazon.com/Lauricidin®-Pure-Monolaurin-Free-Shipping/product-reviews/B004I8SMOQ/ref=cm_cr_dp_qt_see_all_top?ie=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

 
Waarom niet gewoon kokosolie nemen? Als dit een component ervan is. Lijkt mij beter dan het geisoleerde stofje in een supplement stoppen.

 
Dirtsa,

Dat neem ik ook gewoon, erg veel zelfs, alleen las ik ergens in de amazon reviews dat het niet te vergelijken is qua werking. Zal binnenkort even onderzoek doen alleen ik dacht wellicht weten WAPF'ers het zo op te noemen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan