Lange Frans

Daar kom ik weer met mijn intuitie. Ik vertrouw die Huig Plug niet, geen idee waarom niet. Ik heb dus geen spijkerhard bewijs, maar voel ergens dat deze man een andere agenda heeft dan hij laat zien. Meestal krijg ik met dit soort dingen achteraf gelijk als er meer feiten bekend worden, dus doe hiermee wat je wil. Be careful who you follow.

Tot nu toe heb ik nog geen raar gevoel over deze man, we zullen wel zien.
Wel vind ik het heel opvallend dat hij zo extreem veel weet, hij weet al die namen, datums, functies, wat ze hebben gedaan etc... echt alles weet hij uit z'n hoofd!
Het valt me op dat Jensen de laatste tijd ook weleens de binnenhof-reports van Huig Plug behandeld. Zijn reports laten wel zien wat voor een maffia bende de Nederlandse ambtenarij is, en wie degenen zijn die het kabinet en OMT aansturen.
Alle ministers hebben diverse woordvoerders en die bepalen dus wat zo'n minister mag zeggen en hoe die dingen moet zeggen...
Zou zo'n woordvoerder in werkelijkheid de 'handler' van de minister zijn vraag ik mij af?

Kevin
 
Vraag jezelf af waarom hij ongehinderd telkens die filmpjes op het binnenhof kan maken, terwijl onschuldige demonstranten op het Museumplein en Malieveld weggeknuppeld worden.

Mike
 
Hij is wel diverse malen gearresteerd en geïntimideerd geweest enzo... Maar idd, als ik dictator was geweest had ik hem allang uit de weg geruimd ja! Kan ook zijn dat ze heel bang voor hem zijn omdat hij veel info in z'n bezit heeft, maar ja alsnog...
Maar goed, ik blijf hem in de gaten houden, en als er iets niet klopt ga ik dat zeker melden!

Kevin
 
Ik volg Huig Plug al een poosje en volgens mij is hij helemaal ok. Hij wordt wel degelijk geïntimideerd en gevolgd door geheime diensten. Familieleden zijn bedreigd. Hij is van Twitter gegooid. Wordt aan alle kanten tegengewerkt door de staat.

Ik denk ook dat hij iets van autisme heeft. Dat verklaart waarom hij zoveel onthoudt en kan opdreunen. (Hij spit de hele Staatsalmanak door op zoek naar welke topambtenaren met elkaar hebben samengewerkt en wat voor schandalen er in de ambtstijd bij het betreffende ministerie de doofpot in zijn gegaan.) Hij heeft ook steeds de neiging om het hele verhaal in alle details te vertellen, zonder te beseffen dat dit dan onnavolgbaar wordt door de kijker. Ook heeft hij nog iets kinderlijks, wat kan verklaren waarom hij gewoon blijft doorgaan op het Binnenhof ook al vindt iedereen hem gek. Precies dit gedrag en deze communicatie herken ik van enkele autisten uit mijn familie. Ook de manier waarop Huig Plug loopt, doet me autistisch aan: niet zo geaard en veel in het hoofd.

Ik denk dat hij geen enkel kwaad in de zin heeft, maar uit onkunde misschien wat vreemd overkomt.
 
De dochter van mijn vorige werkgever heeft met Huig Plug gewerkt in Scheveningen en hij was een prima en eerlijke collega ! Ik vertrouw hem ook , de toekomst zal het uitwijzen .. Gr Assie .
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan