Lage bloeddruk

G

Guest

Guest
Ik heb op het moment een hele lage bloeddruk. Een uur geleden was het 88/59 met een hartslag van 57. Ik eet kennelijk niet genoeg zout en toch elke dag minimaal een liter sole. Ik moet zeggen dat ik vrij weinig met zout kook dus nu dat ik geen brood en chipjes meer eet, maar nog wel eieren met (zout) spek.

Ik neem magnesium om mijn spierspanning te verlagen maar dat verlaagt de bloeddruk dus weer. Het lijkt wel of ik moet kiezen, duizelig of pijn (en duizelig omdat de strakke spieren de bloedtoevoer naar mijn hersenen belemmeren).

Lage bloeddruk is een teken van bijnieruitputting en dat ben ik al een jaar aan het behandelen met Adrenal en beter eten en ik heb ook niet echt stress meer dus wat dat betreft gaat het beter.

Wat zie ik over het hoofd hier want het voelt alsof er iets niet klopt. Ik ben er zo slapjes van.

 
Heb je al geprobeerd gewoon een beetje zeezout op je tong te laten smelten? Ja, vies... Maar misschien helpt het? Daarna meteen een glas water.

Opzich kan een lage bloeddruk niet echt kwaad, maar inderdaad: je voelt je zo slapjes.

 
Rupsje - ik drink het liever in de vorm van sole moet ik eerlijk toegeven.

Chantie - Amsterdam is een beetje ver voor mij om heen te rijden, ik ga momenteel naar een chiropractor die mij helpt met het stukje lichamelijke balans van het zenuwstelsel en dat heeft erg veel effect dus dat zou ik nu even willen doorzetten.

Wat ik in mijn eerste post vergeten heb bij te zetten dat ik dus ook vocht vast hou en dat je dan weer uit moet kijken met zout (is dit zo?).

 
Vandaag is mijn bloeddruk weer een stuk beter. ik kan het verschil goed merken. Hoe zou het komen dat het zo een dag heel laag wordt?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.628
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan