lactose / onderzoeken / belasting

R

Romagi

Guest
Ik heb eindelijk via de huisarts een voedingstest laten doen. Echter koemelk was negatief. Blijft over Lactose. Wat mij betreft is dit zeker. Altijd jeuk, puistjes, diaree. Vanaf kind al. Geiten yoghurt gaat goed.

Via de belasting zou ik lactose-intolerantie mogen aftrekken, echter kreeg ik een brief dat je moet kunnen aantonen dat je reguliere onderzoeken hebt laten doen.
Dus moet de lactose verder aangetoond worden, maar de huisarts weet niet hoe dat moet enz. bla bla bla.
Mijn hormonen zijn in disbalans, DHEA moet nog gecontroleerd worden. Huisarts wist niet hoe. Ik krijg van DHEA jeuk en puistjes. Laat maar staan dan zei de huisarts.
Schildklierwaardes zijn slecht, dus wat mij betreft zou een aanvulling van hormonen wel zinvol zijn.
Uiteraard kan ik het wel laten testen via orth. arts maar dan zijn die labor. niet regulier.
Ik vraag me dus af waarom deze labor. wel mogen functioneren maar niet door de bel. worden erkend. Misschien dat de belasting ten onrechte deze eis hanteert?
Tenslotte trekken ze ook ten onrechte 4% rente af.
Ik denk als ik bel naar de belas. niemand iets zinnigs daarover weet te vermelden.
Daar zitten jullie dus ook mee.
 
hoi Liesje, voor de belastingdienst moet je een verklaring van een arts kunnen overleggen. Een orthomoleculaire arts is, het woord zegt het al, een arts.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.626
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan