Kruistocht tegen natuurlijke middelen..

Het gaat hard in dit land....

Het eerste wat ik dacht toen de VVD toch weer de grootste partij bleek was "Oh nee, niet nog langer Edith Schippers op gezondheid!" Ik hoop zo op een nieuwe minister van gezondheid uit de linkse hoek, in de hoop dat het iets uitmaakt.

Die Schippers kan ik wel schieten(Sorry Debsy :))

 
Ik geloof ook gewoon echt niet dat mensen massaal VVD hebben gestemd.

http://zaplog.nl/zaplog/article/grootscheepse_verkiezingsfraude_in_amsterdam_en_rotterdam

Quote:
was voor de verkiezingen allang in elkaar geflanst en die domme hollander maar denken dat het allemaal echt is!!!

Dit was een comment op de formatie van VVD en PVDA

 
Dit is verschrikkelijk!

En ik geloof er ook geen jota van dat de VVD de verkiezingen daadwerkelijk gewonnen heeft Debsy.

 
Laten we hopen dat er snel een politieke partij komt die verder kijkt dan haar neus lang is.

Voor mij betekent dit het fenomeen van gezond oud worden onder de aandacht brengen en het op de markt zetten van een goede en eerlijke voeding fiscaal gezien stimuleren. Scheelt nl. heel wat kosten in de gezondheidszorg !

 
@ Vivianne: Als het klopt dat er met de verkiezingsuitslagen is gesjoemeld, lijkt het oprichten van een politieke partij ook een doodlopende straat.

 
Voor een nieuwe politieke partij (die helaas geen zetel heeft kunnen bemachtigen) die wel op voeding en gezondheid let zonder de farmaceutische industrie te spekken kun je eens kijken op www.sopn.nl

 
Over fraude met de verkiezingsuitslag maak ik me niet zo veel zorgen. Het is een proces wat goed controleerbaar is.

O.a. doordat alles met de hand gaat, door (betaalde) vrijwilligers, alle stemmen zijn door die vrijwilligers te volgen.

Ook zou het een zwaar probleem zijn als het ooit uitkomt en bij twijfel komt er een hertelling, de stembiljetten worden 6 weken bewaard.

Voor degene die tijd hebben en kunnen: Er zijn meestal nog wel mensen nodig tijdens de verkiezingen, ik reed dit jaar rond met meer dan 10.000 stemmen achter in de bestelauto.

Het enige probleem in het artikel is dat de voorlopige uitslag verward wordt met de definitieve uitslag van Amsterdam.

Een veel groter probleem is de invloed van de verkiezingspolls: Die zijn niet controleerbaar en niet neutraal:

(Doordat links aan kop ging in de polls gingen mensen rechtser stemmen)

En dieper: Het maakt niet uit wie de grootste partij is, het lange termijn beleid ligt zo goed als vast.

En dat uit zich bijvoorbeeld in de 1e link van Debsy: Rutte en Samson hebben beide geen idee wat er echt gebeurt.

 
Mits het kabinet vier jaar standhoudt. Ik zie de PvdA en de VVD nog niet zo snel tot elkaar komen. Het is voor de achterban van beide partijen moeilijk te verkopen om een samenwerking aan te gaan.

Mike

 
Denk dat veel zal afhangen van Samson.

Blijft hij vasthouden aan zijn idealen (en die van zijn partij) of vind hij al gauw alles best om maar deel uit te kunnen gaan maken van het kabinet...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan