Krispijnpunt

Hey meneer vrijplaatsmedia,

Ik zal elk detail van mijn vertrek bekend maken als ON van de buis is. Ik heb alle details bewaard. Sta om te popelen.

Ik wilde namelijk GEEN belastinggeld.

Kan jij trouwens je deal tegelijk openbaar maken met Gert jan, Chris van Lawick van Pabst en je hotel van Gouke Moes?

Trouwens, hier heb je een parabel aan het begin:

=P96g58GLekwnUyay

Ik heb geen geheimen vriend.

Groetjes je geblokkeerde neger,
Jonathan

Wat Doen Al Die Joden In Oekraïne? - Aflevering 44 staat online!

Tijd voor aflevering 44 deze zondag, na de gigantische aantal kijkers (65.000) op de Mona Keijzer documentaire. We zijn niet te stoppen, ze raken in paniek en beginnen zich zorgen te maken over mijn steeds groter wordende invloed op het debat. We passeren de al vijf jaar lang gevestigde nep-rechtse media opiniemakers.

Tijd om het te hebben waar niemand het in Nederland over heeft: De Joodse rol in Oekraïne. Daar ook al? Ja daar ook al.

Redacteur Fabio heeft hier uitgebreid artikel over geschreven, link in de beschrijving op Youtube. Bekijk de show NU:

3_4vI

Tevens, dank aan iedereen die Krispijnpunt steunt en dit soort journalistieke producties mogelijk maakt. Sluit je ook aan, we gaan ze allemaal vervangen!

Vandaag een interview wat wellicht slecht kan vallen bij veel spirituele kijkers, maar ik acht het noodzakelijk.

Je kent het vast wel! "De nieuwe wereld bouwers”, “lichtwerkers”, “new age”, “bewustzijnsguru’s”, “liberalen & libertairen”, “de vrije markt”, “anti-religie”, “de verdeel en heers roepers”, “de pijnappelklier”, “de Manifesteerders”, “Jij bent het licht”, “anarchisten”, “soevereinen”, “anti-traditionalisten”, “de 5D denkers”, “Alles is bewustzijn”, “de boeddhisten”, en ga zo maar door.

Samen met traditionalist Robert Lemm breken we het huidige beeld van “links” & “rechts” af en bespreken we al deze fenomenen die ons afleiden van wat in zijn ogen de kern mot zijn.

Wees klaar voor een lang interview, waar je waarschijnlijk alles zult horen waar je het misschien wel (deels) oneens mee zou zijn.

Lemm is een wasmachine waar je in wordt gezet en met elke draai al je illusies over de maakbare wereld als het ware worden afgewassen.

Bekijk nu hier:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.728
Leden
8.713
Nieuwste lid
realrebbit02
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan