kraantjeswater drinkbaar?

Joke,

Alkalisch water verdunt het maagzuur. Waterstof, de bouwstof van water, is een ZUUR! Daarom slaat pH op 'potential of hydrogen'. Hoe meer waterstof, hoe hoger de zuurgraad!

Mike

 
Aha we komen steeds verder.

Ik heb inmiddels nieuwe filters voor m'n berkey, maar moet nu nog een ander systeem er voor zetten om de voormalige problemen te voorkomen.

Of het nu wel/niet een broodje aap verhaal is dit spreekt mij erg aan

http://www.gaia-aqua.nl

gezien de simpelheid van eea en nog redelijk betaalbaar

Jammer genoeg kan ik de inbouw versie niet nemen (appartement) en moet dus gaan voor de kraantjes optie.

Echter hoe goed is dat of wat is daarvan de toegevoegde waarde kan iemand dat uit ervaring delen.

 
Inmiddels de gaia aqua aangeschaft.

Na een gesprek met de heer Boontjes gaat eea toch wel indruk maken hoezeer water van invloed is op onze gezondheid.

In de folder staat dat dit gewervelde water zich in de cellen van ons lijf gaat nestelen en wat de basis schijnt te zijn van waar het allemaal begint zowel gezondheid als contra.

Het gif wat zich jaren lang heeft kunnen nestelen in de cellen oa: omdat het huidige gemanipuleerde water daar niet meer komt drogen wij op cel niveau uit en krijgen ziekten de kans zich te gaan nestelen met alle gevolgen van dien.

Is mijn conclusie dan correct dat als ik dit water ga drinken die ziektes die zich in de cellen hebben gezet weer worden losgeweekt en bv. via de urine verwijderd worden.

Indien ja dan zul je ook wel ont-giftings verschijnselen gaan krijgen.

En als dit water op celniveau on lichaam weer gaat verrijken wat voegt waterstofperoxide dan nog toe.

Meer en meer gaat duidelijk worden hoezee ons lijf overuren draait om de boel maar draaiende te houden.

Geen wonder dat organen uitvallen en/of ondersteund moeten worden met medicijnen.

 
Is er ook enig onderzoek wat de werkwijze is van gewerveld water?

Hoe is dit aan te tonen, of is het ordinaire geldklopperij?

 
Jeetje wat is er veel verschil in systemen om het water weer goed te krijgen. Zie even door de bomen het bos niet meer. Voor de douche ben ik er over uit. Dat worden die 2 systemen die Mike aangaf op de vorige pagina. Maar nou het probleem voor in de keuken. Ik kan helaas geen water uit een beekje halen want woon midden in r,dam.

Zal dus echt het water uit de kraan moeten drinken.

Wil schoon water maar geen dood water.

 
Quote:
eetje wat is er veel verschil in systemen om het water weer goed te krijgen. Zie even door de bomen het bos niet meer. Voor de douche ben ik er over uit. Dat worden die 2 systemen die Mike aangaf op de vorige pagina. Maar nou het probleem voor in de keuken. Ik kan helaas geen water uit een beekje halen want woon midden in r,dam.

Zal dus echt het water uit de kraan moeten drinken.

Wil schoon water maar geen dood water.


Eens het valt niet mee om uit te zoeken hoe de vork in de steel zit daarom ook mijn advies lees hier op het forum gewoon eea door en zoek de genoemde websites je moet een keuze maken die voor jouw goed voelt niet op basis van een ander zijn/haar opmerking.

Laat je overtuigen en stel vragen hier en aan de leveranciers.

Schoon en geen dood water zijn 2 zaken

Schoon of zo schoon mogelijk daar heb je filters voor zoals voor zoveel zaken alle waar naar zijn geld

Levend water idem

Het verhaal wat dhr Boontjes van de genoemde website houd was dusdanig dat wel duidelijk wordt dat water veel meer doet dan simpelweg je lijf spoelen.

Nogmaals lees je zelf wijzer

 
Is het voldoende om water te vitaliseren met een kristal drinkwater set (bergkristal en witte topaas)? Je moet deze kristallen in een glazen karaf doen. Vullen met kraanwater en circa 3 uur in daglicht plaatsen. Door het zonlicht icm de kristallen neemt het water weer zijn oorspronkelijke vorm aan (het vitaliseert).

 
ik had hier net informatie geplaatst over watervitalizer van www.aqua-aurora.nl.

Is compleet verdwenen, had er een hele lap tekst neergezet ???
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.603
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan