Korting op onder andere levertraan! Healthyself.nl

Twee maal zoveel korting bij Real Roots!

Onze wakkere vriend Gino heeft mijn kortingscode per vandaag veranderd naar esther10, dus 10% en ipv 5% korting!

Nieuw bedrijf waar jullie 10% korting krijgen! code esther10

Primal Glow Cosmetics, voor creme en zonnebrand op basis van tallow.
100% meukvrij

Mooie deal van Gino, megabundel orgaan supplementen

540! capsules met 25% korting, gebruik code esther10.
Met stapelkorting krijg je 27% korting!

Ik slik nu shunguit ipv fulvinezuur. Is dat ook goed ik vermoed ook een jodiumtekort. Lugol’s is afdoende? Of ook kelp?

Alleen vandaag, zondag en maandag 20% korting op geselecteerde producten van Real Roots!

Code ESTHER20

Zie link voor de producten, onder andere lever!

Orgaan knager Gino heeft super goede deals in combinatie met code esther10

30% korting op beenmerg (20% korting + esther10 = 30% korting)

25% korting op lever

30% korting op testikel

En nog veel meer, hij heeft ook levertraan, maar is bijna uitverkocht.

realroots.nl

Laatse kans om bottenbouillonpasta, orgaanvlees capsules en rauwe biest met hoge korting in te slaan.

Met code esther10 nog eens 10% extra korting bij Real Roots.

Laatse kans om bottenbouillonpasta, orgaanvlees capsules en rauwe biest met hoge korting in te slaan.

Met code esther10 nog eens 10% extra korting bij Real Roots.

Ik vind het zo jammer dat bij Real Roots gebruik wordt gemaakt van PETplastic verpakkingen! Op de foto's van hun site zou je denken dat de donkere potjes en flesje van GLAS zouden zijn! Ik heb de magnesium en de bottenbouillon maar vind dat kunststof niet zo lekker...

Ik vind het zo jammer dat bij Real Roots gebruik wordt gemaakt van PETplastic verpakkingen! Op de foto's van hun site zou je denken dat de donkere potjes en flesje van GLAS zouden zijn! Ik heb de magnesium en de bottenbouillon maar vind dat kunststof niet zo lekker...

I hear ya!
Ik heb hier met Gino (de oprichter) een goed gesprek over gehad.

Hij weet precies wat er gebeurd tijdens het hele proces en liet me zien dat de organen sowieso altijd met plastic in aanraking komen. De organen moeten na het verwerken hoe dan ook in plastic verpakt worden, die gaan ze niet in glazen bakken stoppen. Met als risico dat dat glas sneuvelt. In papier of karton stoppen kan natuurlijk ook niet met die natte bende. Wanneer we bij Vlees van Ons ofzo bestellen, of wanneer je het bij je boer koopt, zit het ook in plastic. OVERAL IS PLASTIC.
Het in glazen potten willen stoppen is nobel, maar voegt niet zoveel toe.
Ik heb wel eens m'n bestelling weg moeten gooien toen ik nog te duur kocht bij Modern Native.
Omdat de potten kapot waren gegaan. Overal zaten haarfijne glassplinters, zonde!

Glazen potten zijn zwaarder, kost meer aardolie. Aluminium deksel is ook niet perse een schatje.

Heb al heel wat zware glazen potten van o.a. Kokosolie en Ghee per post ontvangen maar nooit beschadigd ontvangen en alu deksels hebben ze ook niet.
Ik moet weer Bottenbouillon bij Gino bestellen maar ga dat gelijk in een glazen pot overdoen want het is met toch een gesmeer!!! Ondanks dat ik de schroefdeksel goed schoon probeer te maken kreeg ik de eerstvolgende keer de pot NIET meer open! Vastgeplakt en paste ook niet goed meer. En zo elke middag,ik heb niet veel kracht in mijn handen en moet heel veel kracht zetten om steeds de deksel open te draaien,dus dan maar in 1 x alles in andere pot overdoen,dat kan ook! Ik blijf het gebruiken!

Heb al heel wat zware glazen potten van o.a. Kokosolie en Ghee per post ontvangen maar nooit beschadigd ontvangen en alu deksels hebben ze ook niet.
Ik moet weer Bottenbouillon bij Gino bestellen maar ga dat gelijk in een glazen pot overdoen want het is met toch een gesmeer!!! Ondanks dat ik de schroefdeksel goed schoon probeer te maken kreeg ik de eerstvolgende keer de pot NIET meer open! Vastgeplakt en paste ook niet goed meer. En zo elke middag,ik heb niet veel kracht in mijn handen en moet heel veel kracht zetten om steeds de deksel open te draaien,dus dan maar in 1 x alles in andere pot overdoen,dat kan ook! Ik blijf het gebruiken!

Dan heb ik goed nieuws voor jou, want Gino luistert naar zijn klanten en verkoopt vanaf VANDAAG zijn bottenbouillon pasta in glazen potten. Met metalen deksel ;-)

Je kunt er mijn kortingscode opplakken: ESTHER10

Ik ga weer levertraan bestellen en zag dat Green Pasture voor mij het goedkoopst is bij ERGOMAX.

5% stapelkorting vanaf 2 potten en 10% korting met mijn code (ESTHER10)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.619
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan