Korting op onder andere levertraan! Healthyself.nl

bananenjam

Well-known member
Goedendag!
Even een korte intro, voordat ik met kortingen strooi 😉
Het is een tijdje stil geweest van mijn kant, maar ben regelmatig mee blijven lezen voor goede informatie.

Helaas ben ik inmiddels gescheiden, ontzettend lang en pijnlijk verhaal, maar het komt er in het kort op neer dat ik weer vanaf 0 een inkomen op moet bouwen, zonder alimentatie.

Omdat de kinderen thuisonderwijs blijven krijgen kan ik niet 5 dagen in de week gaan werken. Het voelt als een spagaat waar ik in zit, maar ik hoef aan jullie niet uit te leggen waarom ik hen niet naar school laat gaan, dus ik kies er voor om deze spagaat toe te eigenen.
Op de 3 dagen dat ze bij hun vader zijn werk ik, dat is natuurlijk niet genoeg om van rond te komen en daarom kreeg ik de passie om een eigen website te beginnen. healthyself.nl

Op mijn website staan inmiddels een paar recepten en blogs en de komende tijd komt daar natuurlijk steeds meer bij.

Ik ben met een aantal bedrijven een mooie samenwerking aangegaan. Jullie krijgen korting, zij krijgen meer klanten en ik krijg een commissie zonder dat het jullie wat kost.

Bij Plent.nl krijgen jullie 10% korting op alle losse producten van Green Pasture met code esther10 waardoor ze de goedkoopste leverancier van Green Pasture! (dus geen budle deals, maar wel weer wanneer je meerdere losse producten koopt, dan krijg je bovendien ook quantum korting)
Deze code geeft ook 10% korting op de merken Plent, Plantforce, Big Food en Arthur Andrew Medical.


Bij chufafactory.nl krijgen jullie eveneens 10% korting, met je raad het al, code esther10. Deze code geeft eenmalig 10% korting.


Bij happy-cbd.com krijgen jullie ook weer 10% korting, met code esther10.
Ik gebruik CBN om beter te kunnen slapen, erg fijn spul, werkt bij beter dan CBD.




Dit zijn de 3 kortingcodes die ik inmiddels heb kunnen bemachtigen, ergomax wil (nog) niet samenwerken helaas en Vitavie is bezig met het overstappen naar een andere webhost en hebben het daar druk mee.
Ik weet niet of jullie wel eens via Bol, Coolblue, Holland&Barret, Amazon of succesboeken iets kopen?
Als je wilt kan je me zonder dat het jullie iets extra's kost sponsoren door via de links op mijn website te bestellen, ik ontvang dan een percentage omdat ik indirect reclame voor hen maak.


Vragen? Ik hoor het graag!

Veel liefs,

Esther
 
Laatst bewerkt:
Goedendag!
Even een korte intro, voordat ik met kortingen strooi 😉
Het is een tijdje stil geweest van mijn kant, maar ben regelmatig mee blijven lezen voor goede informatie.

Het is voor de meesten van ons een woelige periode geweest de afgelopen 2 jaren denk ik.
Een jaar geleden twijfelde mijn man om te gaan scheiden, hij wil vrij zijn en zijn "authentieke zelf ontdekken" door middel van contacten met anderen, een open relatie wilde hij nog wel proberen. Ik thuis bij de kinders, hij zichzelf ontdekken met andere vrouwen. Daar hebt ik voor gepast. Jullie hebben ons en onze 2 jongens op 4 juli 2020 ontmoet bij Marijan.

Het was een loodzware tijd en het duurde even voordat ik me realiseerde dat ik niks heb aan een man die in 20 jaar huwelijk nauwelijks inkomen en veiligheid gaf, maar wel dure gadgets bleef kopen. De bekende midlifecrises hakte er diep in bij hem en uiteindelijk dus ook bij mij en de kinderen.

Omdat we 4 jaar geleden besloten hadden dat ik thuis zou blijven bij de nieuwe baby (en zoonlief van toen 6) heb ik destijds mijn baan opgezegd. Nu moet ik dus weer van af 0 een inkomen op te zien te bouwen. M'n ex betaalt alleen 75 euro voor de kinderen en verder niks aan mij, hij heeft dat immers 20 jaar niet gedaan want ik was.

Omdat de kinderen thuisonderwijs blijven krijgen kan ik niet 5 dagen in de week gaan werken. Het voelt als een spagaat waar ik in zit, maar ik hoef aan jullie niet uit te leggen waarom ik hen niet naar school laat gaan, dus ik kies er voor om deze spagaat toe te eigenen.
Op de 3 dagen dat ze bij hun vader zijn werk ik, dat is natuurlijk niet genoeg om van rond te komen en daarom kreeg ik de passie om een eigen website te beginnen. healthyself.nl

Op mijn website staan inmiddels een paar recepten en blogs en de komende tijd komt daar natuurlijk steeds meer bij.

Ik ben met een aantal bedrijven een mooie samenwerking aangegaan. Jullie krijgen korting, zij krijgen meer klanten en ik krijg een commissie zonder dat het jullie wat kost.

Bij Plent.nl krijgen jullie 10% korting op alle losse producten van Green Pasture met code esther10 waardoor ze de goedkoopste leverancier van Green Pasture! (dus geen budle deals, maar wel weer wanneer je meerdere losse producten koopt, dan krijg je bovendien ook quantum korting)
Deze code geeft ook 10% korting op de merken Plent, Plantforce, Big Food en Arthur Andrew Medical.

Bij ModernNative.nl krijgen jullie ook 10% korting met code esther10.
Jeroen vult gelatine capsules met organen van Nederlandse grasgevoerde runderen, behoeft geen uitleg ;)

Bij chufafactory.nl krijgen jullie eveneens 10% korting, met je raad het al, code esther10. Deze code geeft eenmalig 10% korting.


Bij happy-cbd.com krijgen jullie ook weer 10% korting, met code esther10.
Ik gebruik CBN om beter te kunnen slapen, erg fijn spul, werkt bij beter dan CBD.




Dit zijn de 4 kortingcodes die ik inmiddels heb kunnen bemachtigen, ergomax wil (nog) niet samenwerken helaas en Vitavie is bezig met het overstappen naar een andere webhost en hebben het daar druk mee.
Ik weet niet of jullie wel eens via Bol, Coolblue, Holland&Barret, Amazon of succesboeken iets kopen?
Als je wilt kan je me zonder dat het jullie iets extra's kost sponsoren door via de links op mijn website te bestellen, ik ontvang dan een percentage omdat ik indirect reclame voor hen maak.


Vragen? Ik hoor het graag!

Veel liefs,

Esther
Zo,.goed bezig Esther. Denk regelmatig aan je, hoe zal het met haar gaan. Als ik iets nodig heb, zal ik zeker aan je denken, groetjes Marijan
 
Goedendag!
Even een korte intro, voordat ik met kortingen strooi 😉
Het is een tijdje stil geweest van mijn kant, maar ben regelmatig mee blijven lezen voor goede informatie.

Het is voor de meesten van ons een woelige periode geweest de afgelopen 2 jaren denk ik.
Een jaar geleden twijfelde mijn man om te gaan scheiden, hij wil vrij zijn en zijn "authentieke zelf ontdekken" door middel van contacten met anderen, een open relatie wilde hij nog wel proberen. Ik thuis bij de kinders, hij zichzelf ontdekken met andere vrouwen. Daar hebt ik voor gepast. Jullie hebben ons en onze 2 jongens op 4 juli 2020 ontmoet bij Marijan.

Het was een loodzware tijd en het duurde even voordat ik me realiseerde dat ik niks heb aan een man die in 20 jaar huwelijk nauwelijks inkomen en veiligheid gaf, maar wel dure gadgets bleef kopen. De bekende midlifecrises hakte er diep in bij hem en uiteindelijk dus ook bij mij en de kinderen.

Omdat we 4 jaar geleden besloten hadden dat ik thuis zou blijven bij de nieuwe baby (en zoonlief van toen 6) heb ik destijds mijn baan opgezegd. Nu moet ik dus weer van af 0 een inkomen op te zien te bouwen. M'n ex betaalt alleen 75 euro voor de kinderen en verder niks aan mij, hij heeft dat immers 20 jaar niet gedaan want ik was.

Omdat de kinderen thuisonderwijs blijven krijgen kan ik niet 5 dagen in de week gaan werken. Het voelt als een spagaat waar ik in zit, maar ik hoef aan jullie niet uit te leggen waarom ik hen niet naar school laat gaan, dus ik kies er voor om deze spagaat toe te eigenen.
Op de 3 dagen dat ze bij hun vader zijn werk ik, dat is natuurlijk niet genoeg om van rond te komen en daarom kreeg ik de passie om een eigen website te beginnen. healthyself.nl

Op mijn website staan inmiddels een paar recepten en blogs en de komende tijd komt daar natuurlijk steeds meer bij.

Ik ben met een aantal bedrijven een mooie samenwerking aangegaan. Jullie krijgen korting, zij krijgen meer klanten en ik krijg een commissie zonder dat het jullie wat kost.

Bij Plent.nl krijgen jullie 10% korting op alle losse producten van Green Pasture met code esther10 waardoor ze de goedkoopste leverancier van Green Pasture! (dus geen budle deals, maar wel weer wanneer je meerdere losse producten koopt, dan krijg je bovendien ook quantum korting)
Deze code geeft ook 10% korting op de merken Plent, Plantforce, Big Food en Arthur Andrew Medical.

Bij ModernNative.nl krijgen jullie ook 10% korting met code esther10.
Jeroen vult gelatine capsules met organen van Nederlandse grasgevoerde runderen, behoeft geen uitleg ;)

Bij chufafactory.nl krijgen jullie eveneens 10% korting, met je raad het al, code esther10. Deze code geeft eenmalig 10% korting.


Bij happy-cbd.com krijgen jullie ook weer 10% korting, met code esther10.
Ik gebruik CBN om beter te kunnen slapen, erg fijn spul, werkt bij beter dan CBD.




Dit zijn de 4 kortingcodes die ik inmiddels heb kunnen bemachtigen, ergomax wil (nog) niet samenwerken helaas en Vitavie is bezig met het overstappen naar een andere webhost en hebben het daar druk mee.
Ik weet niet of jullie wel eens via Bol, Coolblue, Holland&Barret, Amazon of succesboeken iets kopen?
Als je wilt kan je me zonder dat het jullie iets extra's kost sponsoren door via de links op mijn website te bestellen, ik ontvang dan een percentage omdat ik indirect reclame voor hen maak.


Vragen? Ik hoor het graag!

Veel liefs,

Esther
Sterkte en super knap van je dat je je zo staande houd en deze weg in bent gegaan.
👍
 
Ik heb een nieuwe kortingscode op de kop getikt voor een webshop die grasgevoerde gelatine levert en tot maandag 27 juni 11:00 's ochtends geven ze op alles 25% korting! Met code ESTHER-R1M ontvang per emailadres ook nog eens €10 korting wanneer je voor meer dan 40 euro besteld. Die code vervalt niet, maar is maar 1 keer per emailadres te gebruiken. (hint: gebruik een ander/nieuw emailadres om 'm nogmaals te gebruiken)

Ze hebben ook grasgevoerde collageen.


Ik dacht dat alleen Ergomax nog grasgevoerde gelatine verkocht, maar dat is dus niet zo. Bovendien begrijp ik van de websites dat de gelatine van Ergomax niet opstijft en die van Vital Proteins wél.
 
Goedenavond,

Helaas vervalt de kortingscode van Modern Native.

Mocht je nou nét op het punt staan om te bestellen stuur mij dan even een berichtje, dan kan ik eenmalig nog wat regelen met Jeroen.

Stuur dan even een berichtje naar
nul
zes
2
zeven
5
2
nul
6
vier
7
 
Er zijn wat nieuwe bedrijven bij gekomen waar we korting krijgen!

Hier onder het complete overzicht:
 
Korting

plent.nl

10% korting met code esther10 op 4 merken:

- Green Pasture (levertraan)
- Big Food o.a. bio runderbouillon poeder (super spul en lang houdbaar, dus IDEAAL prepvoer, grasgevoerde collageen, bio bijenpollen, MCT olie)
- Plantforce (bio vitamine C poeder, natuurlijke gekiemde B vitamine poeder, magnesium)
- Arthur Andrew Medical (hoogwaardige enzymen, pro+ prebiotica, ect)

⭐⭐⭐⭐⭐

chufafactory.com

10% korting per account met code esther10 (eenmalig per account, maar combineert wel met de stapelkorting bij 5 kilo of meer, dus kan krijg je bijna 20% korting!)

Voordelen chufameel:
- bevat geen tandenslopende anti nutriënten
- gaat niet oxideren bij verhitting omdat er vrijwel geen omega 3 en 6 in zit
- nauwelijks suiker nodig om mee te bakken omdat het van nature zoetig smaakt
- glutenvrij
- prebiotisch door veel vezels

Tip: kies de extra fijne chufameel zodat het niet zanderig voelt in je mond



⭐⭐⭐⭐⭐

livehelfi.com

10% korting met code esther10

LiveHelfi is de grootste webshop in Europa voor biohackers en verkoopt producten die helpen je fysieke en mentale prestaties te verbeteren. Bijvoorbeeld MCT olie met alleen C8 (de beste vetzuur uit kokosolie).

⭐⭐⭐⭐⭐

theevansander.nl

10% korting met code esther10

Sander en zijn vrouw Roxanne hebben 2 bedrijven: the Chufafactory en Thee van Sander.

Zij halen hun thee bij betrouwbare telers vandaan, de meeste thee is biologisch, maar omdat hij het zelf importeert mag hij niet in alle gevallen het bio logo gebruiken.

Tip: wil je stoppen, of minderen met koffie, dan is matcha een goed alternatief, er zit ook cafeïne in, maar minder dan koffie en de L-theïne zorgt er voor dat het langzaam in je bloed terecht komt. Beetje (of veel haha) (kokos)melk, boter en/of MCT olie er door en je hebt een bulletproof drankje.
Daarnaast zitten er waanzinnig veel anti oxidanten in matcha!

⭐⭐⭐⭐⭐

vitalproteins.nl

€10 euro korting per account/emailadres bij een bestelling boven de 40 euro met code ESTHER-R1M

Zo'n beetje de enige website in Nederland die vrijwel altijd gelatine op voorraad heeft van grasgevoerde runderen.
Daarnaast hebben ze grasgevoerde collageen en collageen van wilde vis (dat is een zeldzaamheid, al die goedkope collageenpoeders worden van gekweekte visschroot gemaakt)


⭐⭐⭐⭐⭐
Zen Oil.

10% korting met code esther10
Die korting haal je zelf op de website van het totaalbedrag af en bij bestelnotities noteer je mijn code, lekker oldschool haha. Daarna maak je het bedrag minus de korting naar hen over.


Zen Oil verkoopt:
THC (wietolie) jawel, je kunt er stoned van worden, of lekkerder door slapen 😉
CBD
CBN (ontspanner en pijnverlichter, ik gebruik deze zelf om begter te slapen én ik was er rustig door tijdens m'n rijexamen 😎)
CBG
HHC


⭐⭐⭐⭐⭐

iHerb

10% korting voor nieuwe klanten
5% korting voor bestaande klanten
code VGD305

Ze hebben onder andere de Quali-C vitamine C (Europese non-GMO vitamine C zonder vullers voor een goede prijs.
En grasgevoerde runder gelatine.

 
Laatst bewerkt:
Lieve mensen, ik heb m'n lijst met kortingen bijgewerkt!

Vital Proteins heb ik er af gehaald, ik kan er niet meer achter staan vanwege ontbossing en hun mega winsten waar ze de wereld niet mee helpen beter maken.
De collageen van Big Food (te koop bij plent.nl) is een geweldig alternatief uit Europa.

Het is zelfs goedkoper mét mijn kortingscode. En we steunen er armoedebestrijding mee in de Filippijnen. Jong volwassenen krijgen een opleiding, worden getraind en krijgen een baan. Ze kunnen daarna met hun werkervaring doorstromen en plek maken voor anderen.
Dit gaat mij echt aan het hart, omdat ik 13 jaar geleden even in de Filippijnen heb gewoond en met eigen ogen de vreselijke toestanden heb gezien. Sloppenwijken, lijm snuivende straatkinderen, ik kreeg zelfs een kind aangeboden, Junior, 8 jaar oud.

Ik had wat vragen gesteld aan Bas Hoeve, de oprichter van Plent.nl, vandaag kreeg ik antwoord en werd er heel blij van, dit is een van de dingen die hij schreef:

"uiteindelijk is het geluk van een ander veel belangrijker dan de bezittingen van jouzelf"

Waarmee hij doelt op het feit dat hij en zijn compagnon (de productontwikkelaar) niet zo geven om geld, maar zij zich achter de schermen inzetten om het voor naderen beter te maken. Ze treden daarmee niet echt naar buiten, omdat ze het niet commercieel willen uitbuiten. Maar ik vind het prachtig en breng dat graag onder de aandacht.

Wij krijgen 10% korting op prijzen die al niet heel hoog zijn, voor producten die ons gezonder maken en een deel van de winst wordt gebruikt om mensen in de Filippijnen uit het slop te trekken.
Waren er maar meer van zulke bedrijven om mee samen te werken!

Nou kijk maar even tussen het lijstje, wanneer er vragen zijn dan hoor ik het graag 😘
 
plent.nl 10% korting met code esther10 op 5 merken:

- Green Pasture
rauwe levertraan met en zonder boterolie en losse boterolie (voor vit. K2 wat erg helend is voor de tanden)

- Big Food
bio runderbouillon poeder, grasgevoerde collageen, bio colostrum, bio bijenpollen, bio cacaopoeder met een heel laag cadmiumgehalte, schone spirulina en chlorella, MCT olie en meer 😊

- Plantforce
bio vitamine C poeder, bio B vitamine poeder, zeer goed opneembare ionische magnesium

- Plent
Collageen van schone vis, best opneembare vorm van collageen, geen verontreinigingen, ik heb het testrapport in handen.

- Arthur Andrew Medical
Hoogwaardige enzymen, pro+ prebiotica, progesteroncreme en meer.


⭐⭐⭐⭐⭐

mysup.net 10% korting met code esther10

Grasgevoerde runderlever en runderhart in capsules, gevriesdroogd zodat alle nutriënten bewaard blijven. De inhoud van de capsules kan je onder andere in smoothies knikkeren.

Goedkoopste leverancier van zuiver Nederlands orgaanvlees van in het wild levende runderen.

Orgaanvlees van dieren die gras eten bevat de hoogste concentratie B vitaminen en mineralen in een goed opneembare vorm. In dat opzicht is lever een echte multi vitamine!

⭐⭐⭐⭐⭐


trs-detox.com

Ontgiften door middel van synthetisch nano zeoliet. Ontgift je onder andere van zware metalen, BPA, fluoride en andere rommel. Ook veilig wanneer je nog zwarte (amalgaam) vullingen hebt, of borstvoeding geeft. (ze verkopen ook fulvinezuur, maar die is minder krachtig én duurder dan die van smpl)
TRS ontgift sneller dan fulvinezuur.
€5,- korting op je eerste bestelling met code MWWXBUSCZY



⭐⭐⭐⭐⭐

chufafactory.com

10% korting met code esther10 (eenmalig per account, maar combineert wel met de stapelkorting bij 5 kilo of meer!)

Voordelen chufameel:
- bevat geen tandenslopende anti nutriënten
- gaat niet oxideren bij verhitting
- nauwelijks suiker nodig omdat het van nature zoetig smaakt
- glutenvrij
- prebiotisch door veel vezels

Dringende tip: kies de extra fijne chufameel zodat het niet zanderig voelt in je mond 😉

⭐⭐⭐⭐⭐

theevansander.nl

10% korting met code esther10 eenmalig per account

Sander en zijn vrouw Roxanne hebben 2 bedrijven: the Chufafactory en Thee van Sander.

Zij halen hun thee bij betrouwbare telers vandaan, de meeste thee is biologisch, maar omdat hij het zelf importeert mag hij niet in alle gevallen het bio logo gebruiken.

Wanneer je zowel chufameel als thee wilt bestellen, dan kan je verzendkosten besparen door in te vullen dat je het wilt ophalen

Tip: wil je stoppen, of minderen met koffie, dan is matcha een goed alternatief, er zit ook cafeïne in, maar minder dan koffie en de L-theïne zorgt er voor dat het langzaam in je bloed terecht komt. Beetje (kokos)melk, boter en/of MCT olie er door en je hebt een bulletproof drankje.
Daarnaast zitten er waanzinnig veel anti oxidanten in matcha!


⭐⭐⭐⭐⭐


livehelfi.com

10% korting met code esther10

LiveHelfi is de grootste webshop in Europa voor biohackers en verkoopt producten die helpen je fysieke en mentale prestaties te verbeteren. Bijvoorbeeld MCT olie met alleen C8 (de beste vetzuur uit kokosolie)
 
seamossmountain.com

5% korting met code esther5

Dit paars- of goudkleurige zeewier bevat maar liefst 12 van de 15 voor de mens essentiële mineralen, waaronder calcium, jodium, kalium, magnesium, selenium en ijzer. Daarnaast levert dit mos ook vitamines, eiwitten en antioxidanten (bètacaroteen).

⭐⭐⭐⭐⭐
ZenOil.nl

10% korting met code esther10
Die korting haal je zelf op de website van het totaalbedrag af en bij bestelnotities noteer je mijn code, lekker oldschool haha.


Zen Oil verkoopt:
THC (wietolie) jawel, je kunt er stoned van worden, of lekkerder door slapen 😉
HHC (zit een beetje tussen THC en CBD in)
CBD
CBN (ontspanner en pijnverlichter, ik gebruik deze zelf om beter te slapen én ik was er rustig door tijdens m'n rijexamen 😎)


⭐⭐⭐⭐⭐

happy-cbd.com

10% korting met code esther10
Zuster bedrijf van Zen Oil, verkopen bijna dezelfde producten (geen THC) maar dan in mooie flesjes, don’t ask me why ;-)


⭐⭐⭐⭐⭐

iHerb.com

Met code VGD305

10% korting voor nieuwe klanten
5% korting voor bestaande klanten.

Ze hebben onder andere de Quali-C vitamine C (Europese non-GMO vitamine C zonder vullers voor een goede prijs.
En grasgevoerde runder gelatine.

 
En dan m'n bijgewerkte lijst met kortingen:

plent.nl 10% korting met code esther10 op 5 merken:
- Green Pasture
rauwe levertraan met en zonder boterolie en losse boterolie (voor vit. K2 wat erg helend is voor de tanden)
- Big Food
bio runderbouillon poeder, grasgevoerde collageen, bio colostrum, bio bijenpollen, bio cacaopoeder met een heel laag cadmiumgehalte, schone spirulina en chlorella en meer
😊

- Plantforce
bio vitamine C poeder, bio B vitamine poeder, zeer goed opneembare ionische magnesium, schone omega 3 olie uit algen, eiwitpoeder zonder meuk
- Plent
Collageen van schone vis, best opneembare collageen, geen verontreinigingen, ik heb het testrapport in handen.
- Arthur Andrew Medical
hoogwaardige enzymen, pro+ prebiotica, progesteroncreme en meer.

-------

vleesvanons.nl 10% korting met code esther10
Robert van Vlees Van Ons bood spontaan korting aan, nou dat slaan we niet af natuurlijk! De runderen leven volledig vrij in natuurgebieden, geen prikjes, medicatie of wat dan ook. Uiteraard grasgevoerd!

--------

Fulvinezuur van SMPL72!
Maar liefst 72 mineralen, 100% opneembaar op celniveau, want het hoeft niet meer verteerd te worden, voert ook gelijk afvalstoffen af. Dus voeding en detox in één, love it!
Je hebt geen code nodig om 25% korting te krijgen (3+1 gratis). Bestel via deze link:
https://betalen.smpl.international/r?id=afOEKCQd

------

chufafactory.com eenmalig 10% korting met code esther10
(eenmalige korting combineert wel met de stapelkorting bij 5 kilo of meer, dan krijg je dus maar liefst 20% korting!)
Voordelen chufameel:
- bevat geen tandenslopende anti nutriënten
- gaat niet oxideren bij verhitting
- nauwelijks suiker nodig omdat het van nature zoetig smaakt
- glutenvrij
- prebiotisch door veel vezels
Tip: kies de extra fijne chufameel zodat het niet zanderig voelt in je mond

-----

theevansander.nl eenmalig 10% korting met code esther10
Sander en zijn vrouw Roxanne hebben 2 bedrijven: the Chufafactory en Thee van Sander.
Zij halen hun thee bij betrouwbare telers vandaan, de meeste thee is biologisch, maar omdat hij het zelf importeert mag hij niet in alle gevallen het bio logo gebruiken.
Tip: wil je stoppen, of minderen met koffie, dan is matcha een goed alternatief, er zit ook cafeïne in, maar minder dan koffie en de L-theïne zorgt er voor dat het langzaam in je bloed terecht komt. Beetje (kokos)melk, boter en/of MCT olie er door en je hebt een bulletproof drankje.
Daarnaast zitten er waanzinnig veel anti oxidanten in matcha!



------

Urker Visspecialiteiten te Groesbeek, vlakbij Nijmegen. Vers, kwaliteit en service!
Let op, dit is geen online winkel, maar je krijgt wel 10% korting met code esther10, eet smakelijk en steun de middenstand!

-----

Livehelfi.com 10% korting met code esther10
LiveHelfi is de grootste webshop in Europa voor biohackers en verkoopt producten die helpen je fysieke en mentale prestaties te verbeteren. Bijvoorbeeld MCT olie met alleen C8 (de beste vetzuur uit kokosolie).

------

zenolie.nl 10% korting met code esther10
Die korting haal je zelf op de website van het totaalbedrag af, dat maak je zelf over en bij bestelnotities noteer je mijn code, lekker oldschool haha.
Zen Oil verkoopt:
THC (wietolie) jawel, je kunt er stoned van worden, of lekkerder door slapen
😉

CBD
CBN (ontspanner en pijnverlichter, ik gebruik deze zelf om beter te slapen én ik was er rustig door tijdens m'n rijexamen
😎
)

------

happy-cbd.com 10% korting met code esther10
Zuster bedrijf van Zen Oil, verkopen bijna dezelfde producten, maar dan in mooie flesjes, don’t ask me why
😉

------

seamossmountain.com 5% korting met code esther5
Dit paars- of goudkleurige zeewier bevat maar liefst 12 van de 15 voor de mens essentiële mineralen, waaronder calcium, jodium, kalium, magnesium, selenium en ijzer. Daarnaast levert dit mos ook vitamines als B, C, D, E en K1, eiwitten en antioxidanten (bètacaroteen). Daarmee is sea moss een echte superfood zoals kelp, volgens tante Sally ;-)

-----
iHerb.com
Met code VGD305
10% korting voor nieuwe klanten
5% korting voor bestaande klanten.
Ze hebben onder andere de Quali-C vitamine C (Europese non-GMO vitamine C zonder vullers voor een goede prijs:

En grasgevoerde rundergelatine:
 
Laatst bewerkt:
M'n nieuwste blog over 3 WAPF superfoods!

Ik zit ook wel te denken over dat Bone Broth poeder wat Plent verkoopt ( ik heb al met jouw korting Green Pastures bij hen gekocht!) Ik weet niet of het helemaal mijn zelfgemaakte bouillon kan vervangen,maar het is best veel werk ook! Morgen gaat er weer een pan 2 dagen op het petroleumstel in de schuur. En ik vind botten ook duur,bijna 10 euro per kilo,ossestaart per 6 ons 6,25 en 1 schenkel 8,50 en verzendkosten 8,95! Uitrekenen hoe lang ik met poeder zou doen en hoeveel ik er per dag van moet eten. Poeder is wel van ( Europees) grasgevoerd rundvlees gemaakt maar ik weet niet of deze koeien 365 dagen per jaar buiten lopen,ik koop ook geen vlees van dieren die in de winter op stal staan....
 
Ik zit ook wel te denken over dat Bone Broth poeder wat Plent verkoopt ( ik heb al met jouw korting Green Pastures bij hen gekocht!) Ik weet niet of het helemaal mijn zelfgemaakte bouillon kan vervangen,maar het is best veel werk ook! Morgen gaat er weer een pan 2 dagen op het petroleumstel in de schuur. En ik vind botten ook duur,bijna 10 euro per kilo,ossestaart per 6 ons 6,25 en 1 schenkel 8,50 en verzendkosten 8,95! Uitrekenen hoe lang ik met poeder zou doen en hoeveel ik er per dag van moet eten. Poeder is wel van ( Europees) grasgevoerd rundvlees gemaakt maar ik weet niet of deze koeien 365 dagen per jaar buiten lopen,ik koop ook geen vlees van dieren die in de winter op stal staan....


Ja precies, zelfgemaakt is natuurlijk fantastisch, doe ik nog steeds met kip.
Maar mijn vriezer zit nu vol met grasgevoerd vlees ipv runderbotten.
Scheelt heel veel ruimte en energie.
Wanneer ik een mok van 250 ml maak, dan doe ik daar zo'n 3 gram poeder in.
Smaken verschillen natuurlijk, dus vergeet niet om er zout en eventueel kruiden aan toe te voeegnw anneer je het als drinkbouillon gebruikt.

Het is ook een ideale basis voor andere soepen.
Even een courgette bakken, liter water aan de kook, alles bij elkaar in een pan, staafmixer er op. Klaar.
 
Ik zit ook wel te denken over dat Bone Broth poeder wat Plent verkoopt ( ik heb al met jouw korting Green Pastures bij hen gekocht!) Ik weet niet of het helemaal mijn zelfgemaakte bouillon kan vervangen,maar het is best veel werk ook! Morgen gaat er weer een pan 2 dagen op het petroleumstel in de schuur. En ik vind botten ook duur,bijna 10 euro per kilo,ossestaart per 6 ons 6,25 en 1 schenkel 8,50 en verzendkosten 8,95! Uitrekenen hoe lang ik met poeder zou doen en hoeveel ik er per dag van moet eten. Poeder is wel van ( Europees) grasgevoerd rundvlees gemaakt maar ik weet niet of deze koeien 365 dagen per jaar buiten lopen,ik koop ook geen vlees van dieren die in de winter op stal staan....

Hey Babbe,

Ik heb het even voor je nagevraagd bij de productontwikkelaar van Plent, Soren Wolff.
De dieren kunnen altijd naar buiten, genoeg ruimte in Scandinavië.
Lijkt mij zelf wel logisch dat ze ook ergens kunnen schuilen wanneer ze dat willen, het zijn geen bizons ;-)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan