Kort voorstellen om iedereen te onthouden!

Vrouw, 43 jaar. Hypermobiele gewrichten, bindweefselafwijking. Na bevalling hormoonproblemen gekregen, die nu al zo'n 16 jaar aanhouden. Probeer met gezonde voeding mijn leven gezonder te leven en me daardoor beter te voelen! Ik vind dit een geweldig forum!

 
Na mijn lange relaas van net ook even in het kort:

Jessica, 37 jaar, samenwonend in Spakenburg, een dochtertje van 2011, die ik borstvoeding geef. We hebben samen een webshop en ik werk parttime thuis voor een bloemzadenbedrijf.

Interesse in voeding en vooral lekkere ;), veel basis en ik heb nooit van pakjes en zakjes gehouden.

Problemen met gal, lever, nieren.

Mooi dat dit forum er is!

 
Hallo,

Ik ben Petra. 24 jaar oud en ben nu denk ik ongeveer 3 jaar met voeding bezig. Dit is begonnen omdat ik last van acne kreeg. Altijd al last van de darmen gehad. Moeilijke stoelgang enz. Op een gegeven moment mn voeding drastisch veranderd: bakken in kokosolie, geen zuivel meer, geen granen. Zo nu en dan goed stuk biologisch vlees of eieren. Geen e nummers enz, maar wel veel noten omdat ik geen granen meer at dus dat had ik als vervanging. Nu de laatste kreeg ik een ander probleem erbij: niet meer regelmatig ongesteld. Alhoewel mijn acne voor 85% verbeterd was, kreeg ik er nu dus een ander probleem erbij. Op dit forum ben ik er achter gekomen dat ik teveel plantaardig at en daardoor bouwstenen miste. Er werd bij altijd vertel dat zuivel en acne geen goede combi is. Nu ik weet hoe ze op dit forum zuivel consumeren wil ik het toch wel graag proberen, want zonder granen leven dat gaat nog maar dan ook nog zonder zuivel.....

Ik ben nog volop aan het proberen met kefir enz. wanneer dat gelukt is, hoop ik dat het goede uitwerking zal hebben op mijn huid!

In iedergeval ben ik erg blij dat ik deze kant van voeding ook heb ontdekt!

 
vrouw 62 ( voel me nog 30 behalve mijn lichaam) woon in frankrijk met man

maar mijn twee kinderen en een kleinkind 10 m wonen in nederland

intresse in voeding en genezing

problemen met lever( doe lever en galreinigen)

heel vaak migraine gehad maar na het schrappen van alle e nummers uit m,n voeding heb ik nog geen echte migraineaanval gehad

probeer nu volgens wp systeem te eten

alleen het laten staan van kh vind ik niet makkelijk

heb fybromyalgie gehad nu nog chronische vermoeidheid aanpakken en bijnieruitputting

maar alles op z,n tijd

hou van lekker eten,natuur,fotografie enz.

leer veel van dit forum

gerda

 
Dan ook nog maar even.

Ik ben 28 jaar oud en woon met mijn hond in Amersfoort.

Heb moeilijke jaren gehad en deels als gevolg daarvan at ik uitermate ongezond (4 liter cola zero en vrijwel dagelijks magnetronmaaltijden, snoepgoed ed zegt genoeg) en ik was veel te zwaar.

Verder diverse gezondheidsklachten.

Ruim 1,5 jaar geleden het roer omgegooid en heel anders gaan eten (paleo).

De afgelopen tijd ben ik nog op vele andere vlakken aan het veranderen geslagen.

Ben nu zo'n 30 kilo lichter en leef een compleet ander leven.

Heb nog steeds mijn ups en downs, maar deze manier van in het leven staan en voor mezelf zorgen bevalt me uitermate goed.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.899
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan