kokosolie

Poekie en Cham: ik gebruik de door jullie genoemde kokosolie. Wil deze als tip meegeven: prima kokosolie, voor 1 liter 18,95, van Mattisson. Net zo duur als de Omega & More in glazen pot, maar een stuk beter te eten. We hebben net de eerste pot opgemaakt. Gister nam ik weer een hap van de Royal Green, ik vond die van Mattisson veel beter smaken! Misschien heeft iemand er nog iets aan :)

 
Wow, dankjewel Johanna, daar heb ik zeker ook erg veel aan en dat scheelt wel 5 euro als ik dat vergelijk met die van Ekoplaza, de natuurwinkel waar ik vaak kom, die kost wel meer dan 11 euro.

Zo kan ik in een aantal maanden de tijd zelfs meer dan 30 euro sparen als ik dat vergelijk met de kokosolie van de natuurwinkel waar ik vandaan haal.

Geweldig gewoon, koop ik een dure levertraan, maar alsnog ben ik maar nauwelijks duurder uit.

Gezondheid,

 
Allemaal claimen ze top kwaliteit te leveren maar wel steeds goed koper, ik heb bij deze kilo knallers wel m'n vraag tekens.

Die van Johanna is wel in glazen pot ook als ik t goed zie.. Maar ik vind het een beetje gevaarlijk goedkoop worden.

 
@Gezondheid

Graag gedaan :D

@Maarten

Het is inderdaad in een glazen pot. Daar let ik sowieso altijd op. Zelf ben ik altijd erg kritisch op de kwaliteit van voeding. Deze kokosolie is echt goed, minstens even goed als die van Royal Green in pot die ik altijd had. Het ruikt en smaakt naar de eerste koudgeperste kokosolie en het is nog biologisch ook. Er zit weliswaar geen eko keurmerk op en daar kan dan ook nog wel eens het prijsverschil in zitten. Een keurmerk krijgen en houden is nl. niet goedkoop.

 
Body en fitshop heeft in de sale ook Extra vierge kokosolie in pot zag ik laatst. Een pot besteld al, smaakt wel anders als Omega&More die ik normaal heb. Beschreven als Organisch, maar voor 5+- euro proberen wel waard.

 
Nu bij vitamientjenodig.nl Aman Prana kokosolie 1600 ml voor €31,96! Normaal gesproken betaal je hier rond de 40 euro voor dus tel uit je winst!

 
Ik vind die van bodyfit (link Johanna) ook een beetje verdacht goedkoop. Worden de boeren hier niet uitgeknepen is mijn gedachte.

Ik bestel ook bij vit.nodig, dat scheelt zeker.

 
Quote:
Beschreven als Organisch



Het Engelse Organic betekend voedselgerelateerd toch altijd Biologisch en niet Organisch?

Organisch= koolstof bevattend: organische stof, stof waaruit de planten en dieren samengesteld zijn of die door deze wordt voortgebracht.

Anorganisch= heeft betrekking op alles wat niet tot de koolstofverbindingen behoort. Vaak heeft dit betrekking tot alle niet-levende materie. Tegengestelde van organisch.

Al onze voeding is toch organisch, of je moet stenen eten...

 
Deze week, tot dinsdag heeft Ekoplaza Kokosolie van Royal Green nog in de aanbieding.

Sinds kort zie ik ook dat ze het merk Aman Prana verkopen en 25 korting (1600 ml) :)

https://webshop.ekoplaza.nl/nl/voorraadkast/oli%C3%ABn/olieen-azijn/5425013641470.html

 
€ 30,- voor 1,6 liter? Goedkoper heb ik het nog nergens gezien. Goeie tip! Ik heb gelijk 5 potten besteld.

 
Hallo, dit is mijn eerste post. ( en waarschijnlijk zullen er nog vele volgen)

Volgens mij is dit de voordeligste biologisch, ongeraffineerd en koudgeperstkokosolie:

5.90 euro voor 555ml

Op dit moment in de aanbieding op de website van Body en fitness.

Heb zojuist 5 potjes besteld. (met een gratis muts als cadeau) besteld

morgen bestel ik nog 5 potjes (met nog een gratis muts als cadeau) :)

http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/kokosolie/body-en-fit-superfoods/kokosolie-extra-virgin/

 
Zoals ik hierboven al schrijf, ergens moet haast wel op worden bespaard denk ik dan, de vraag is waarop.

 
ah je hebt gelijk, ik zie nu pas dat de zelfde link al eerder is geplaatst

Maar het is toch goed mogelijk dat in een actieperiode een artikel zeer gunstig geprijsd is zonder te concluderen dat dit niet kan en dat er wel iets mis mee zou moeten zijn.

Body en Fitshop is met een heleboel supplementen vaak de goedkoopste

het zelfde merk is bij andere webwinkels vaak juist een stuk duurder

(bijvoorbeeld van het merk NOW)

 
zit er eigenlijk ook een maximum aan de hoeveelheid kokosolie die je per dag mag gebruiken. normaal wordt 2-3 lepels aangeraden. Heb vandaag tot zo'n 6-7 lepels genomen... en voelde mij erg warm worden + hoge hartslag.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.722
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan