koemelkeiwitallergie baby borstvoeding?

organica

New member
Hallo,

mijn zoontje is al vanaf geboorte een huilbaby, nu bijna 5 maanden. alles al geprobeerd, osteopaten, chiropractors natuurgeneeskundigen enz..
heb een poosje melkproducten niet meer gebruikt om te kijken naar het effect. kon het toen niet zo merken. nu lijkt het toch als ik veel rauwe melk drink het slechter te gaan met hem, erge krampjes en krijsen. Kan dit door rauwe melk? en borstvoeding? kan ik dit testen door iets?
 
Er tekent zich een patroon af, gezien het feit dat je keer op keer met vragen komt omtrent zorgen over je kind, eerder deed je dit hier, hier, hier en hier. Dat waren de vragen na de geboorte, maar hier geef je belangrijke info prijs nog voor de geboorte.

Het begint er nu op te lijken dat je zelf lijdt aan maagzuurtekort en dit hebt doorgegeven aan je kind. Hoe zit het met je stressbestendigheid? Hier wek je de suggestie dat je aan de antidepressiva hebt gezeten.

Mike
 
dankje, heb idd wel de laatste weken van mn zwangerschap last van brandend maagzuur gehad. nee heb niet aan de anti depressiva gezeten. dat ging over mijn moeder. Hoe kan ik bij mn zoontje reflux en darmkrampjes het beste behandelen? ik geef nog steeds alleen borstvoeding en wilde deze week gaan beginnen met eigeel. Ik geef trouwens wel het celzout natrium phosphoricum en dit lijkt goed te helpen tegen zijn reflux, maar hij heeft nog wel erge krampen
 
Ik zou eerder met bouillon starten als er sprake is van krampjes. En laat de melk eens weg (vervang door bouillon) en kijk wat er gebeurd. Hoe lang heb je dat de vorige keer weggelaten?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan