Klopt deze methode of kan het anders en sneller en beter

Ben van Sark

New member
Zelf maken van hydroxychloroquine

1. Neem de schil van 2-3 grapefruits (wel even goed schoonmaken, want soms zit er een laagje op dat schilferig aan je handen plakt). Nog beter… neem BIOLOGISCHE grapefruits, maar ook die beter even afspoelen. Neem alleen de schillen en bedek deze met kokend water ongeveer 4-5 centimeter boven de schillen.

2. Doe liefst een glazen deksel op de pan, maar een metalen is anders ook prima.

3. Laat het ongeveer 2 uur pruttelen.

4. Haal de deksel niet van de pan totdat deze volledig is afgekoeld, omdat de kinine dan in de stoom kan ontsnappen.

5. Zoet de thee met honing of suiker omdat deze bitter zal zijn.

6. Neem om de paar uur 1 eetlepel om het slijm uit je longen te halen.

Stop zodra je beter wordt.
 
Pffff weer een theetjes takjes en blaadjes geval, ja deze methode klopt globaal 3 vrachtwagens grapefruit voor 2 dagen medicijn.
 
Zucht kan ik niet veel mee. Pff met daarbij de opmerking dat deze methode wel klopt maar veel te weinig op gaat leveren wel. Dan kan ik mij de moeite beter besparen en kijken hoe ik anders aan voldoende werkzame stof kan komen. Iemand die een methode kent die beter is en goed uit te voeren is? hoor graag.
 
Ivermectine kopen, zie topic Ivermectine in het geopolitieke forum.

Mike
Bestelling is binnen. Ik weeg 107 kg. en heb zojuist 10 tabeletten geslikt. Kijken wat dit veroorzaakt. Daarnaast Quercitine, waterstofperoxide 20 druppels, en een "sol" met himalayazout. Over een half uurtje zit ik waarschijnlijk met een knalrode kop achter mijn bureau. Wish me luck.
 
Lijkt me vragen om moeilijkheden om meteen 10 tabletten te slikken.
Het is tenslotte toch een middel met bijwerkingen.
Krijgt Iverm. weer de schuld als het fout gaat.
Koolhydraten en suiker minderen lijkt me een beter idee.
 
Ik slik al jaren van alles en test van allerlei producten op mijzelf uit. Daar ben ik zoals ik gelezen heb niet de enige in. Van colloïdale oplossingen tot speciale lichttherapie, waterstofperoxide, gemalen lavasteen (schindeles mineraliën) Abrikozenpitten , speciale stofjes (bitter) uit Suriname en wat al niet meer. En, ik leef nog immer en geef nog training en train zelf ook nog een beetje. Aan de stoffen gaat het echt niet liggen. Inmddels nog geen effect en ga zo lekker een paar eitjes in de pan gooien.
Een trainer van mij van vroeger, de beste man is helaas overleden, zei vroeger altijd : een beetje kerel weegt 100 kilo, alles daaronder heeft te weinig weerstand......(maar mijn vrouw wil ook dat ik weer wat ga afvallen naar het liefst tot 95 kilo)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.906
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan