Klieren mond keel en nek

G

Guest

Guest
Sinds een tijdje heb ik last van de klieren in mijn mond/keel/nek gebied. Het wisselt wel heel erg af de ene keer is het de linkerkant dan de rechterkant, of min amandelen of een daar van en dan gaat het weer naar voren. Ik ben in september ziek geworden dat bronchitis bleek te zijn, dit is nog steeds niet over. 2 weken geleden ook verkouden geworden, hetzelfde dat ook rondging bij iedereen, is volgens mij weer weg maar er blijven dus restjes hangen. I moet nog steeds veel hoesten en mijn neus snuiten. Ook mijn oren doen soms zeer.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? En kan het misschien ook ontgifting zijn? En wat zou ik er voor of tegen kunnen doen want het is erg vermoeiend.

 
Hoi Kavana, ik heb ook veel kno-problemen en last met mijn klieren.

Bij mij zijn het infecties die ik zelf maar moeilijk opruim omdat mijn immuunsysteem naar de knoppen is (ook vanwege bepaalde infecties).

Weet dat infecties ook ontgiftigingsproblemen opleveren al zijn ze er daarnaast ook vaak het gevolg van: maar het wordt uiteindelijk een vicieuze cirkel die je maar moeilijk doorbreekt.

Ik las ook dat je last hebt van autoimmuunproblemen in je persoonlijke verhaal.

Ik vernam van een arts vorige week dat bepaalde infecties autoimmuunproblemen in de hand werken door hun toxinen.

Wat je kan doen: antimicrobiele / antischimmelkruiden gebruiken en die je immuunsysteem ondersteunen, waterstofperoxide gebruiken, je darmflora goed ondersteunen met probiotische voeding of supplementen etc.

Daarnaast de ontgiftiging ondersteunen: m.n. die van de lever door de glutathionaanmaak te stimuleren: mariadistel, koffieklysma's, wei en bijv. selenium.

Resonantietherapie: om gericht de infecties die bij jou een rol spelen te herkennen en aan te pakken.

En/of homeopathie en/of acupunctuur.

Je kunt ook kuren doen om de lymfeklieren te ondersteunen: bijv. lymfomyosot van het merk heel.

 
Kavana,

Hoe zit het met jouw suiker/koolhydraten inname? En eet je genoeg vetten/eiwitten?

Lia

 
Quote:
ymfomyosot van het merk heel


Dat is een hele goede tip, is echt een van de weinige medicijnen waar ik echt achter kan staan!

Mike

 
@lievergezond De meeste dingen die je noemt doe ik eigenlijk al, de rest ga ik naar kijken vooral de lymfomyosot. Het gekke is dat mijn immuunsysteem beter is geworden de laatste tijd.

@Poekie Ik ben sinds juni bezig met wapf al gaat het niet vlekkeloos vooral toen ik in Amerika was, daar was het praktisch onmogelijk. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken wat het juiste aantal gram koolhydraten is voor mij. Ik heb heel gauw last van een stijgende bloedsuiker waarvoor ik heel veel insuline moet spuiten om het weer goed te krijgen. Dit verschild per dag. En ik heb heel gauw last dat ik erge honger krijg naar koolhydraten en dan word ik bijna gek van mezelf. Maar ik ga stug door en zie wel of het over gaat.

Wat ik er vandaag erbij had was hartkloppingen, zo'n beetje de hele dag door, om gek van te worden. Voor de rest voel ik me eigenlijk beter behalve deze dingen.

 
Hoi Kavana,

Quote:
Het gekke is dat mijn immuunsysteem beter is geworden de laatste tijd.


Als je met autoimmuunkwesties kampt en je immuunsysteem verbetert, dan kan het ook zijn dat niet alleen de immuunreacties sterker worden, maar ook de autoimmuunreacties.

 
als je schildklier van slag is ben je ook sneller verkouden en vorm je meer slijm.

ook kan je dan slechter tegen koolhydraten en kan je hartkloppingen krijgen. is je schildklier gechekt?

 
Mijn schildklier word elk jaar gecheckt door mijn internist, Volgens hem is er niks mee aan de hand want het valt binnen de norm.

 
Gezien de regelrechte epidemie van trage schildklierwerking in westerse landen zegt dit dus helemaal niets...

Mike

 
Nee, dat had ik al door en aangezien ik ook de nodige kilo's aan mijn lijf heb hangen en klachten heb die er op wijzen, maar het is niet langzaam genoeg om er wat aan te doen, dus..

Maar goed ik doe er zelf wel wat aan...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan